יאניס אנטטקומפו מברך את ארגין עתמאן / מתוך X

מאמן חדש, כוכב ריאל מדריד, והמועמד למכבי תל אביב: מהפכה בברצלונה

אחרי עונה כושלת, בקטאלוניה מתכננים שינויים מרחיקי לכת • האקס המיתלוגי עשוי לשוב לקווים ואחד מכוכבי היריבה ישלים מעבר ענק • היהלום שגדל אצל הבלאנקוס אמור להצטרף, וכך גם הסנטר שהצהובים סימנו כיורש לג'וש ניבו • כל הפרטים בפנים

עונתה של ברצלונה בכדורסל הסתיימה אתמול (ראשון) באכזבה גדולה, כאשר הבלאוגרנה הפסידו 3:0 בסוויפ ליריבה המרה בריאל מדריד בסדרת חצי גמר פלייאוף הליגה הספרדית. תוסיפו על כך את ההפסד לאולימפיאקוס בפלייאוף היורוליג, ותקבלו עונה שהיא ללא ספק כושלת במונחים של ברצלונה. לאור כך, במועדון מתכננים מספר שינויים משמעותיים לקראת השנה הבאה, בתקווה לחזור לטופ של הכדורסל האירופי.

הראשון לשלם את המחיר ככל הנראה יהיה המאמן, רוג'ר גרימאו. אחרי עונה אחת בלבד שחקן העבר של המועדון צפוי לפנות את מקומו למאמנו לשעבר, צ'אבי פסקוואל. על פי העיתונאי הספרדי ג'רארד סולה, פסקואל קרוב לסיכום ובכך יחזור לקדנציה שנייה במועדון שמונה שנים אחרי שעזב. אלוף היורוליג מ-2010 עם הבלאוגרנה מאמן את זניט בארבע השנים האחרונות, ולפני שנתיים היה קרוב לחתימה במכבי תל אביב אך בסופו של דבר מונה עודד קטש.

צ'אבי פסקוואל. בדרך חזרה לקטאלוניה, צילום: EPA

שם גדול נוסף שככל הנראה יגיע הקיץ הוא מריו הזוניה, אחד הכוכבים של ריאל מדריד. הקרואטי שיחק בתחילת דרכו בבארסה לפני שעבר ל-NBA, והוא יסגור מעגל במידה ואף קבוצה אחרת לא תשווה את ההצעה שלו, כשהחשודה המיידית היתה פנאתינייקוס. חואן נונייס בן ה-19, שהחל את דרכו בריאל וכיום משחק באולם הגרמנית, צפוי גם הוא להגיע לברצלונה.

israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות

כמו כן, בארסה קרובה לסיכום גם עם טרביון וויליאמס לפי סולה. מכבי תל אביב סימנה את הסנטר האמריקני בן ה-24 בתור יורש אפשרי לג'וש ניבו כפי שפורסם ב"ישראל היום", אך ככל הנראה זו תהיה בארסה שתנצח במירוץ אחר שחקנה של אולם שנבחר לחמישיית העונה ביורוקאפ.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו