ג'יילן בראון. מסר חד | צילום: AP

ג'יילן בראון נגד האנטשימיות: הצעד שלקח כוכב ה-NBA

הכוכב של בוסטון סלטיקס עזב את הסוכנות של קניה ווסט, זאת לאחר ההתבטאויות של הראפר האמריקני • "אמשיך לעמוד בתקיפות נגד כל אנטישמיות, דברי שטנה, מצג שווא ורטוריקה אכזרית מכל סוג שהיא"

סערת קניה ווסט הגיעה גם ל-NBA. הכוכב של בוסטון סלטיקס ג'יילן בראון, הודיע כי הוא עוזב את הסוכנות "דונדה ספורטס" של הראפר האמריקני, בעקבות ההתבטאויות האנטישמיות שלו.

שחקן ה-NBA סיפר על ההחלטה: "ב-24 השעות האחרונות הצלחתי לשקף ולהבין טוב יותר כיצד ההצהרות הקודמות שלי לא הבהירו מספיק טוב את עמדתי נגד האמירות והפעולות הציבוריות האחרונות שהיו חסרות רגישות", אמר בראון. "על כך, אני מתנצל. ובזה, אני מבקש להיות ברור ככל האפשר. תמיד, ותמיד אמשיך לעמוד בתקיפות נגד כל אנטישמיות, דברי שטנה, מצג שווא ורטוריקה אכזרית מכל סוג שהיא".

קניה ווסט. אחרי אדידס, גם ספורטאים מתרחקים ממנו, צילום: איי.אף.פי.

"לאור זאת, לאחר שיתוף בשיחות, אני מזהה כעת שיש מקרים שבהם הקול שלי והעמדה שלי לא יכולים להתקיים במרחבים שאינם תואמים את עמדתי או הערכים שלי. ומסיבה זו, אני מפסיק את הקשר שלי עם 'דונדה ספורט'. אני כן מתכוון להמשיך לחנך ולתת אהבה ותמיכה לילדים והספורטאים הצעירים והמדהימים שיצא לי להכיר במהלך תקופתי בסוכנות".

israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות

גם אהרון דונלד, כוכב הפוטבול שזכה בסופרבול האחרון עם לוס אנג'לס ראמס, עזב את הסוכנות על רקע המקרים. 

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו