צפו בתקרית באליפות העולם: ספורטאי סעודי תקף את יריבו הישראלי

נמרוד ריידר הותקף על ידי מוחמד בן הוריימיל באליפות העולם בג'ו ג'יטסו ביוון • חבריו קראו ביציע קריאות פרו פלשתיניות וקיללו את ריידר שזכה במדלית הארד ואת מאמנו

פרסום ראשון. תקרית חמורה התחרשה היום (שבת) באליפות העולם בג'ו ג'יטסו ביוון, לאחר שהישראלי נמרוד ריידר הותקף על ידי יריב סעודי ונפסל מהקרב, כאשר חבריו לנבחרת קראו קריאות פרו-פלשתינאיות בקהל.

האירוע התרחש בזמן ההתמודדות על מדליית הארד במשקל עד 77 ק"ג, כאשר הסעודי מוחמד בן הוריימיל היה לקראת הפסד, מה שלא מצא חן בעיניו והוא התחיל להתנהג באלימות כלפי הישראלי, מה שאילץ את השופט להפסיק את הקרב ולהכריז על הניצחון של ריידר.

"היו סעודים בכל הקטגוריות, שהתחילו להתנהג בצורה עוינת כבר מהיום הראשון", סיפר המאמן אמיר בוארון. "היה אפשר לראות את העוינות כאשר הקהל שלהם, ששרק בוז וקריאות של 'לשחרר את פלשתין'. היום בקרב של נמרוד זה כבר יצא מכלל שליטה. הבחור ראה שהוא מפסיד והחליט לנשוך את נמרוד באמצע הקרב ולהכניס לו אצבעות לעיניים ולכן הוא נפסל וגם לאחר שהוא ירד מהקרב הוא ירד בזריקת מילה לנמרוד וגם המאמן שלו צעק".

ריידר לאחר הקרב, צילום: התאחדות אילת

אם כל זה לא מספיק, בסיום הקרב בן הוריימיל סירב ללחוץ את ידו של הישראלי, במשלחת טוענים כאמור שגם בקרבות נוספים הסעודים לא התנהגו בספורטיביות והסיפור גם חזר בגמר עד 94 ק"ג, אז הפסיד אבי איברגימוב לסעודי עומר נאדה.

israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות
אבי איברגימוב, צילום: התאחדות אילת
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר