אחרי הסערה שעוררה באולימפיאדה: אימאן חליף לקחה החלטה דרמטית

מי שהואשמה במהלך המשחקים בפריז כי היא מרמה בכך שנאבקת בנשים, הודיעה במסיבת עיתונאים בה השתתפה, במקביל לצילומים על סרט על חייה, כי היא תיכנס לעולם האגרוף המקצועי

חליף. תעשה הסבה. צילום: AFP

אם נשים בצד את ההישגים של המשלחת הישראלית, אימאן חליף הייתה כנראה הסיפור הגדול ביותר במשחקים האולימפיים בפריז בקיץ האחרון.

עם כל הכבוד לביצועים של סימון ביילס, לאון מרשאן ונואה ליילס, כל העולם עסק במתאגרפת האלג'יראית שנפסלה מהשתתפות באליפות העולם בגלל מה שהמארגנים כינו "כישלון בבדיקות טסטוסטרון", וברגע שהחלה להתחרות בטורניר האולימפי הסיפור שלה צף מחדש.

אחרי שהואשמה במרמה ולביקורות דוחות אפילו מצד פוליטיקאים כדוגמת דונלד טראמפ ומפורסמים כמו הסופרת ג'יי.קיי רולינג, היום (שלישי) היא שוב תפסה כותרות לאחר שהודיעה על הסבה מקצועית שהיא מתכוונת לעשות.

במסיבת עיתונאים שהשתתפה לקראת סרט דוקומנטרי על חייה שעומד לצאת בחודשים הקרובים, הודיעה כי היא תכנס בקרוב לעולם האיגרוף המקצועי. "קיבלתי הרבה הצעות ועדיין לא החלטתי באיזה ארגון אהפוך למקצועית", אמרה לכלי התקשורת. השינוי הזה יגרום לכך שחליף תיחשב למקצוענית ותוכל לגרוף כסף גדול יותר. למרות השינוי, עדיין לא ברור אם תתחרה גם במשחקים בלוס אנג'לס ב-2028.

israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר