מאמן הפוטבול שענד על שרוולו את דגל לבנון פוטר: "זאת גזענות ופוליטיקה"

רוברט סאלח סיים את דרכו בניו יורק ג'טס בגלל התוצאות המאכזבות, אבל תומכיו טוענים שהבעלים וודי ג'ונסון עשה זאת בגלל הזדהותו של המאמן עם מולדת הוריו: "זאת לא מקריות"

רוברט סאלח ופאץ' דגל לבנון. מהלך מפתיע?. צילום: אי.פי

ב-25 השנים בהם וודי ג'ונסון הוא הבעלים של קבוצת הפוטבול ניו יורק ג'טס, הוא לא פיטר מאמן באמצע העונה. אבל הלילה (בין שלישי לרביעי) זה השתנה, כאשר המאמן רוברט סאלח נשלח הביתה תחת ההסבר: "תוצאות מאכזבות". עם זאת, תומכיו של סאלח טוענים שמדובר בהסבר אחר לגמרי.

להזכירכם, לפני שלושה ימים (ראשון), במהלך התבוסה של הג'טס למינסוטה ויקינגס, סאלח הופיע למשחק כשעל שרוול חולצתו תפור פאץ' של דגל לבנון. זו היתה דרכו להזדהות עם מולדת הוריו, שהיגרו לארצות הברית עוד לפני שהוא נולד. "זו גזענות ופוליטיקה. וודסון התבטא נגד שחורים ומיעוטים בעבר", טען אחד הגולשים, וקישר את האקט של סאלח להחלטה לפטרו.

הוא לא היה יחיד. "מספיק לעקוב אחרי ההתבטאויות הגזעניות של וודי ג'ונסון כדי להבין איך התקבלה ההחלטה", הוסיף גולש אחר, ואל שני אלה הצטרפו רבים שבטוחים כי הבעלים הוא תומך ישראל: "זאת לא מקצועיות, זו ענישה על רקע פוליטי. גם אם סאלח מאמן גרוע, אתה לא מפטר אותו בלי התראה. זאת לא מקריות".

israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות

עם זאת, יש גם אוהדים של הג'טס שבטוחים שזה הצעד הנכון. "הקונספירציה על דגל לבנון כסיבה לפיטורים היא מופרעת. האידיוטים שטוענים אותה בכלל צפו במשחקי הקבוצה?! הוא פוטר בצדק ולא בגלל הפאץ'", כתב אחד הגולשים, שקיבל חיזוק מאוהד נוסף: "צריך 'להרדים' את קונספירציית דגל לבנון. הליגה דווקא מעודדת את המאמנים לייצג את המורשת שלהם. סאלח הוא לבנוני וכבר שם את הפאץ' הזה בעונה שעברה. אין שום קשר בין דגל לבנון לפיטוריו".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר