פיטר פלצ'יק הכריז על פתיחת הקמפיין לאולימפיאדת לוס אנג'לס 2028

המדליסט האולימפי כינס את קרוביו לאירוע מיוחד בו הודיע כי לא יפרוש בקרוב, כפי שפורסם ב"ישראל היום": "שמח שהצלחתי לשמח את העם" • בנוסף הודיע על פתיחת קרן לתמיכה בספורטאים צעירים

פיטר פלצ'יק. צילום: אורן אהרוני

הג'ודוקא פיטר פלצ'יק הודיע היום (ראשון) כי ימשיך לקמפיין אולימפי נוסף ויכוון להגיע למשחקים האולימפיים בלוס אנג'לס 2028, כפי שפורסם ב"ישראל היום". המדליסט האולימפי מפריז כינס בראשון לציון את המשפחה, חברים ואנשים שעוזרים ועזרו לו במהלך הדרך והודיע על ההחלטה.

פלצ'יק אמר באירוע: "הגשמתי את חלום הילדות שלי בפריז ובאותו יום בחרתי להיות מחובר לכולם. עשינו את זה ביחד ואין מאושר ממני לחגוג היום את סיום הקמפיין. המדליה היתה המטרה שהייתי נחוש להשיג כל יום מחדש.

"ההקרבה היא אדירה ובמהלך הקמפיין סבלתי מלא מעט פציעות, אבל לא עצרתי לרגע אחד. שמח שהצלחתי לשמח את העם עם המדליה, קשה לתאר במילים את הרגעים אחרי הזכייה".

פיטר פלצ'יק,

יעל ארד, יו"ר הוועד האולימפי, אמרה: "לפיטר יש נחישות שהיה קשה לפספס במהלך השנים. מי שראה את הדרך אפשר לראות את האינטליגנציה הרגשית שלך. היה ברור שתביא מהמעמקים את הזכייה הזאת, אתה דוגמא ומופת לאיך שאנחנו רוצים לראות ספורטאי".

יעל ארד ופיטר פלצ'יק,

מאמנו אורן סמדג'ה: "לא היה פשוט לאמן את פיטר ואחת ההברקות הייתה לקחת את הצוותים ולצוות לכל אחד ספורטאי וזה עבד עם פיטר וגולן פולק, ידעתי שהוא בידיים טובות. ידענו שיגיע לאולימפיאדה, למרות שהתמודד עם דברים לא קלים".

פיטר פלצ'יק ואורן סמדג'ה,
israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות

בתוך כך פלצ'יק הכריז כי הוא מקים את קרן פלצ'יק לתמיכה בספורטאים צעירים, כשהמטרה לגייס לפחות 8 מיליון לשנים הקרובות

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר