רפאל נדאל מדבר בסיום ההפסד ברולאן גארוס על החזרה לפריז

יחד עם פדרר וג'וקוביץ': רפאל נדאל ממשיך לסדר ליריביו כניסה לרשימות היסטוריות

ההפסד של השור ממיורקה בגמר טורניר בשטאד הוביל את נונו בורחס להתהדר בהישג שרק מעטים הגיעו אליו • הספרדי קפץ לא פחות ממאה מקומות בדירוג העולמי

[object Object]

שלם עם זה? רפאל נדאל עבר מבחינתו שבוע חלומי בכל הקשור בהישגיו האחרונים, כשבטורניר בשטאד נעצר רק במשחק הגמר. השור ממיורקה כבר לא נראה אותו דבר, מתקרב לפרישה יותר ויותר וחותם על כל ניצחון כחלק מההכנה למשחקים האולימפיים האחרונים שלו בפריז שייצאו לדרך בשבת הקרובה.

מי שנהנים לא פחות מיכולותיו של נדאל הם חלק מיריביו, או יותר נכון אלו שניצחו אותו השנה. עם זכייתו בתואר אתמול (ראשון) של נונו בורחס בתואר בשוודיה על חשבון הספרדי, הפך הפורטוגלי לשחקן החמישי בסך הכל בהיסטוריה שמנצח את נדאל בגמר על חימר.

קדמו לבורחס רוג'ר פדרר, נובאק ג'וקוביץ', אנדי מארי והוראסיו סבאיוס. כזכור, גם אלכסנדר זברב נכנס מוקדם יותר השנה לרשימה מצומצמת במיוחד שניצחה את מלך החימר ברולאן גארוס (השלישי אי פעם אחרי רובין סודרלינג וג'וקוביץ' שעשה זאת פעמיים).

תנחם את נדאל עובדה קטנה שבזכות ההגעה לגמר, קפץ לא פחות ממאה מקומות בדירוג העולמי ואחרי שהתחיל את הטורניר במקום ה-261 בעולם, מדורג כעת 161.

כאמור, השור ממיורקה יחל כעת בהכנות שלו לקראת טורניר הטניס האולימפי בפריז, שבו יקח חלק בפעם האחרונה בהחלט בקריירה. הוא יתחרה הן ביחידים וימשיך לספק שואו אדיר לקהל שכה אוהב אותו באצטדיון של רולאן גארוס יחד עם קרלוס אלקרס בזוגות.

israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו