נובאק ג'וקוביץ' מדבר בפודקאסט של ניק קיריוס

"זאת אשמתו": נובאק ג'וקוביץ' מצא את ה"אחראי" להשתתפותו בווימבלדון?

הסרבי ממשיך להיראות טוב לפני החזרה הצפויה למגרשים, והפעם ניצח את דניל מדבדב במשחק ראווה • בסיום הודה: "נהניתי היום מאוד, שיחקתי בלי כאבים וזה היה מבחן נהדר"

[object Object]

כל הסימנים מעידים. עולם הטניס מחכה בקוצר רוח לדעת האם נובאק ג'וקוביץ' יודיע על החלטתו להשתתף או לא בטורניר ווימבלדון שיצא לדרך ביום שני הקרוב. כפי שזה נראה כרגע, גוברים הסיכויים כי זה אכן יקרה.

אתמול (שישי) הסרבי ניצח את דניל מדבדב בטורניר ראווה בהורלינגהם שבלונדון ונראה טוב מאוד. "מה שאני יכול להגיד זה שנהניתי היום מאוד", אמר ג'וקוביץ' בסיום, "שיחקתי בלי כאבים וזה היה מבחן נהדר מול אחד מהטובים בעולם".

עוד הוסיף והתלוצץ: "התאמנתי היטב בימים האחרונים. רציתי לשחק היום, לבחון את הברך, לזוז ולהתכופף. המנתח שלי כאן, זו אשמתו, בלעדיו זה היה בלתי אפשרי להיות כאן. עכשיו אני רוצה להתקדם יום אחר יום כדי לראות כמה רחוק אני יכול להגיע".

israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות

כזכור, ג'וקוביץ' נפצע במהלך טורניר רולאן גארוס ונאלץ לפרוש לפני שלב רבע הגמר. אם בסופו של דבר יחליט להשתתף בווימבלדון, הוא "יהנה" מהגרלה יחסית נוחה, שכן יוכל לפגוש את שני הפייבוריטים הגדולים האחרים - יאניק סינר וקרלוס אלקרס - רק בגמר.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו