אולימפיאדה בטוחה: 200 אלף קונדומים יסופקו לספורטאים בפריז 2024

בכל מהדורה של המשחקים, סוגיית הפעילות המינית של הספורטאים במהלך האירוע - במיוחד ההגנה עליהם - מהווה נושא לדאגה עבור המארגנים • נותן השירות העתידי מתבקש להבטיח את תוקף המוצרים המסופקים שתהיה שווה לשני שליש מתאריך התפוגה המרבי

הכנות לטקס פתיחת אולימפיאדת פריז // רויטרס
לקראת המשחקים האולימפיים והפראלימפיים, הוועדה המארגנת של פריז 2024, השיקה לאחרונה קול קורא לאספקת כמות של 200 אלף קונדומים לאלפי הספורטאים. בכל מהדורה של המשחקים, סוגיית הפעילות המינית של הספורטאים במהלך האירוע - במיוחד ההגנה עליהם - מהווה נושא לדאגה עבור המארגנים. באמצעות הקול קורא שהושק ב-12 בינואר, מתכוונת פריז להבטיח את שלום הספורטאים ומשחקים בטוחים. במענה לסוגיה הרפואית, הקריאה למכרז מבוססת על הדרישה ממועמדים פוטנציאליים לכבד את התקנות והתקנים התקפים, בפרט הכלולים בקוד בריאות הציבור. כמו כן, מתבקש נותן השירות העתידי להבטיח את תוקף המוצרים המסופקים שתהיה שווה לשני שליש מתאריך התפוגה המרבי.
פריז., צילום: AP
למעשה, בנוסף לכפר האולימפי והפראלימפי שהוקם בין סן-דני, סן-אואן ו-ל'איל-סן-דני (סיין-סן-דני) אשר ירכז את רוב הנפח הכולל הצפוי, ספקי השירות חייבים להיות מסוגלים לספק עד אמצע יוני 2024, את כפר שאטו (אינדרה), ליל (צפון) ומרסיי (בוש-דו-רון) אשר יהוו כל אחד 1% מהנפח הכולל, הכפר בטהיטי מהווה רק 0.5% מהצרכים. לאור ההיקפים המבוקשים למשחקי פריז 2024, ברור שהצרכים המשיכו לגדול עם השנים. כהוכחה, כמעט 100,000 קונדומים הועמדו לרשות ספורטאים במהלך משחקי לונדון 2012. נתון גבוה בהרבה מזה של סידני 2000, שם סופקו 70,000 קונדומים, אך נמוך משמעותית מההזמנות שהוצאו לקראת משחקי טוקיו 2020, אשר למרות הקורונה, נמסרו 160 אלף יחידות. השיא, לעומת זאת, נותר בידי מארגני ריו 2016, מהדורה שבמהלכה הועמדו לרשות המתחרים לא פחות מ-450,000 קונדומים.
israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות
צילום: (אילוסטרציה) // קונדומים. למען בטיחות השחקנים, צילום: GettyImages
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר