"הפועל באר שבע יכולה ללכת עד הסוף אם רק תאמין בעצמה"

אחרי ה-2:5 מול מכבי פתח תקווה, במועדון מרגישים שהקבוצה מתחילה להתחבר אך גם לא רוצים להסתחרר: "הביטחון רק עולה וגובר" • רותם חטואל נותר מחוץ לסגל, רן קוז'וך מקבל גיבוי מלא: "מרוצה מהשחקנים שעלו מהספסל"

הפועל באר שבע כבר במקום ה-2 בטבלה. צילום: אלן שיבר

בהפועל באר שבע מתחילים להרגיש שהקבוצה מתחברת בדיוק כפי שציפו בקיץ. ניצחון רביעי ברציפות, הפעם 2:5 על מכבי פתח תקווה, העלה את הקבוצה למקום השני ובמועדון מודים: "יש כאן קבוצה שיכולה ללכת עד הסוף אם היא רק תאמין בעצמה. הביטחון רק עולה וגובר, אבל אסור לתת לזה לסחרר כאן מישהו".

הבעלים אלונה ברקת עומדת מאחורי המאמן רן קוז'וך באופן מוחלט בכל הקשור לניהול הסגל, כולל ההחלטה להוציא את החלוץ רותם חטואל מהרוטציה ולהשאירו מחוץ לסגל.

קוז'וך רמז אתמול (ראשון) על כוונותיו לעתיד כשאמר כי הוא "מרוצה מהשחקנים שעלו מהספסל ושמרו על הקצב", כשהוא מתכוון לאלון תורג'מן שכבש וכל מי שנכנס כמחליף. הקשר רועי גורדנה חזר אף הוא לסגל מפציעה וצפוי להשתלב ברוטציה במשחקים הקרובים.

 
רן קוז'וך. מקבל גיבוי, צילום: אלן שיבר

"ניהול הסגל הוא משימה חשובה, אבל נבנה כאן משהו טוב והשחקנים מרגישים אותו והולכים אחריו" סיפרו שחקנים בבאר שבע, "ההחלטות מקצועיות, הקבוצה מנצחת וכל אחד יודע שאם יוריד רגל מהגז הוא יאבד את מקומו".

israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות

בצוות המקצועי מודעים לכך שבקרוב יחזרו עוד מספר שחקנים פצועים, דוגמת החלוץ אילון אלמוג, גורדנה ובהמשך עם תומר יוספי, זאהי אחמד ואחרים. "עד ינואר כולם יצטרכו להוכיח מי צריך להיות פה למשימות ולריצה לתארים", סיכמו בבאר שבע.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר