זעם בטורקיה על פיפ"א: "מגנה על ישראל, הצביעות חוגגת כשמדובר בפלשתינים"

לאחר שהתאחדות הכדורגל העולמית החליטה לדחות את התביעה הפלשתינית נגד הכדורגל הישראלי, במדינות הערביות כועסים ודורשים להמשיך את התהליך נגד סילוק הנבחרת ממשחקים בינלאומיים

כותרת הטור נגד פיפ"א. צילום: צילום מסך

לאחר מספר חודשים של חקירה וחשש בהתאחדות הכדורגל בישראל, פיפ"א הודיעה אתמול (חמישי) כי היא דוחה פעם נוספת את התביעה הפלשתינית להשעות את נבחרת ישראל וקבוצות ישראליות מתחרויות בינלאומיות לנוכח מלחמת "חרבות ברזל".

הפלשתינים טוענים כמובן כי ישראל מבצעת "רצח עם" וטוענים כי דינה של ישראל צריך להיות דומה לדינה של רוסיה, שמאז הפלישה לאוקראינה הושעתה מכל תחרות של ארגון הכדורגל העולמי, כולל באופ"א.

ההחלטה הזו גרמה לפחות לעכשיו לאנחת רווחה אצל אנשי הכדורגל בישראל, אבל מעבר לים, בטח במדינות הערביות יש לא מעט זעם על ההחלטה, במיוחד בטורקיה, שם במאמר באתר "Yeni safak" נכתב טור זועם על המצב.

"ישראל ממשיכה לבצע רצח עם בפלסטין במשך שנה שלמה ללא כל הפרעה. פיפ"א ואופ"א ממשיכות לשתוק ביחס למדינה הטרוריסטית, שרוצחת חפים מפשע ללא אבחנה בעזה. ארבעה ימים אחרי שנפתחה מלחמת רוסיה - אוקראינה, רוסיה כבר הושעתה וספגה סנקציות נוספות, אבל כשזה נוגע למוסלמים ולפלסטינים, השתיקה נמשכת והצביעות חוגגת, ובמקום להעניש את ישראל, אופ"א מענישה דווקא את האוהדים שמוחים נגד המדיניות הרצחנית שלה ביציעים".

israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות

 

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר