אבו יונס: "הייתה פה התארגנות מקדימה, מנעתי לינץ" // שמואל בוכריס

"בני סכנין שוב לא עומדת בדרישות המשטרה, זו פגיעה קשה"

במשחק הראשון מאז הקטטה בטרנר, שערורייה נוספת סביב הקבוצה מהמגזר • לטענת המשטרה הקבוצה העמידה כמות סדרנים נמוכה מפקודתה, ועד שלא הגיעה הכמות הנדרשת לא התאפשרה כניסת קהל • השערים לבסוף נפתחו לאוהדים, במנהלת רותחים • עם שני שערים מאוחרים, מ.ס. אשדוד חילצה 2:2

[object Object]

ליגת העל חזרה מפגרת הנבחרות עם המחזור השלישי, והמשחק שפותח את המחזור סיפק פארסה שעה קלה לפני שריקת הפתיחה. בני סכנין מארחת באצטדיון בעכו את מ.ס. אשדוד, שעד בסמוך לשריקת הפתיחה נדמה היה שהמשחק ייערך ללא קהל.

לפי הודעת מנהלת הליגה, הסיבה לאיסור כניסת הקהל הייתה נעוצה בטענת מפקד המשטרה המקומית שבני סכנין, האחראית לניהול המשחק בתור המארחת, לא דאגה להגעת כמות הסדרנים הנדרשת כפי שנקבעה מראש בפקודת המשטרה. בעקבות כך החליט מפקד המשטרה כי המשחק לא ייפתחו שערי האצטדיון לכניסת אוהדים כל עוד לא תתייצב כמות הסדרנים הדרושה.

פחות מחצי שעה לתחילת המשחק המנהלת עדכנה כי הגיעו סדרנים נוספים לאצטדיון ובעקבות כל התאפשרה כניסת קהל: "המנהלת רואה בחומרה רבה את התנהלות קבוצת בני סכנין, שפעם נוספת, לא עומדת בכמות הסדרנים שנקבעה על ידי המשטרה, מה שמביא לסיכון בקיום המשחק ולפגיעה קשה בקהל ותטפל בנושא מול הקבוצה".

במשחק עצמו בני סכנין שמטה יתרון כפול והמשחק הסתיים ב-2:2. נפתלי בלאי (13) ודניאל גולאני (66) הבקיעו למארחת, מ.ס. אשדוד חזרה משערם של סתיו נחמני (77) ואבנעזר ממאטה (86).

מדובר במשחק הראשון של בני סכנין מאז אירועי טרנר, שם אוהדי הקבוצה ביזו את ההמנון ואוהדי הפועל באר שבע פרצו למגרש כדי לתקוף אותם. בעקבות החשש של בני סכנין המשחק פוצץ, וטרם נקבעו העונשים לשתי הקבוצות.

עוד פארסה סביבם. שחקני בני סכנין, צילום: מאור אלקסלסי
israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות
חזרו מפיגור כפול. שחקני מ.ס. אשדוד חוגגים, צילום: מאור אלקסלסי
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו