ברק בכר מנסה להרגיע: "חכו עם ההיסטריה, מכבי חיפה לא יושבת בשקט"

מאמן הירוקים הודה כי הקבוצה בנתה על קורנו ופיירו לקראת העונה הקרובה, וכעת עובדת סביב השעון כדי למצוא תחלופה לחלוץ שנמכר: "הוא אמר שכל עוד הוא פה הוא ייתן 100%, אבל לא הסתיר את הרצון להתקדם"

ברק בכר. צילום: מכבי חיפה, האתר הרשמי

מכבי חיפה פתחה את העונה החדשה בליגת העל שני ניצחונות, ובשבת הקרובה יפגוש את הקבוצה היחידה מלבדה עם שש נקודות - בני ריינה. למרות ההתחלה הטובה, סביב מכבי חיפה יש בעיקר לחץ לאור העובדה שהיא במרוץ נגד השעון להחתמת חיזוק. לירוקים נותרו שישה ימים כדי להחתים שחקנים חדשים, בדגש על זרים לחלק ההתקפי, והצורך הזה נהיה עוד יותר משמעותי אחרי שפרנצדי פיירו נמכר השבוע לא.א.ק אתונה.

ברק בכר ניסה להרגיע ורמז כי עשויות להיות התפתחויות בימים הקרובים: "צריך לחכות עם הלחץ וההיסטריה, נשאר עדיין שבוע. ברור שראינו את פייר קורנו ופרנצדי פיירו כחלק מהסגל לשנה הקרובה, אבל דברים קורים. המשימה שלנו היא למצוא תחלופה, אנחנו לא יושבים בשקט. יש הרבה שחקנים שמביעים נכונות להגיע, ואז או שזה לא הסתדר או שזה לוקח זמן. הקבוצה מתחדשת אבל יש פה תהליך שקורה כל כמה שנים וזה טבעי בכל מועדון".

ברק בכר, צילום: דני מרון

על המכירה של פיירו לאתונה אמר המאמן: "אי אפשר למנוע משחקן לרצות להתקדם. מתחילת העונה הוא היה מאוד חיובי, אבל לא הסתיר את הרצון להתקדם מקצועית ובמיוחד כלכלית. הוא אמר שכל עוד הוא פה הוא ייתן 100% וכשיהיה משהו הוא ירצה ללכת".

"הוא הותיר חלל גדול והרבה מהמשחק התבסס עליו, מעבר לזה הוא אישיות באמת מיוחדת", הוסיף בכר על פיירו, "אין ספק שהשילוב שלו עם דין דוד היה קטלני. עכשיו כשאין את אחד מהם צריך לשנות, לעשות התאמות עם שחקנים אחרים".

israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות
פרנצדי פיירו. הותיר חלל גדול, צילום: מאור אלקסלסי
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר