הסעיף הסודי בחוזה של סייבן לי במכבי תל אביב: "התנהלות חובבנית"

בפודקאסט "באסקטניוז" חשפו את התנאים בהם יוכל הגארד לעזוב את הצהובים, והעבירו ביקורת: "הוא משחק כמו ב-NBA, בלי אימונים. הסיטואציה נוראית ואפשר לראות את זה על המגרש" • במועדון מכחישים

סייבן לי. קשיים בהתחברות. צילום: ג'ורג'יה קוסטיץ'

ההתעקשות של סייבן לי לא להגיע לישראל עולה למכבי תל אביב ביוקר, וגם באירופה שמים לב לכך. כידוע, אחד התנאים לחתימתו של לי בקבוצה היה שהוא לא הוא מחויב לשוב לארץ כל עוד הוא ירגיש זה לא בטוח. זה גורם לכך שהוא כמעט ולא מתאמן עם הקבוצה, מה שמקשה לחבר אותו לשאר השחקנים ולשיטה שעודד קטש רוצה להנחיל.

בפודקאסט של אתר "באסקטניוז" התייחסו לסיטואציה החריגה עימה מכבי תל אביב צריכה להתמודד: "היא במצב נוראי עם הפציעות ועם זה שלא כל השחקנים מתאמנים ביחד. לי הצטרף לפני כמה שבועות ובקושי התאמן איתם".

באותו הרגע העיתונאים הליטאים שמשתתפים בפודקאסט חשפו פרט מעניין בנוגע לחוזהו של לי: "הוא נשאר בבלגרד כי זה היה התנאי לחתימתו והוא יוכל לעזוב אם הוא ירגיש שהמצב הביטחוני יתדרדר. מכבי צריכה לכבד את ההחלטה שלו, זה מה שהיא חתמה עליו. הוא עזב את ה-NBA אבל עדיין משחק כמו ב-NBA, בלי אימונים"

"ההתנהלות של סייבן לי ומכבי תל אביב היא כמו בליגה חובבנית", המשיכו לבקר, "אתה מתאמן פעם אחת ומשחק. אולי לי צריך למצוא עבודה נוספת בבלגרד, לאמן נוער. הוא שחקן נהדר אבל הסיטואציה נוראית ואפשר לראות את זה על המגרש. מכבי לא תפקדה בהתקפה, השטף נעצר. זו לא מכבי שאתה רגיל לראות".

סייבן לי מול ז'לגיריס. אי אפשר לחבר אותו לקבוצה, צילום: אלעד גולדשטיין, מכבי ת"א
israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות

מכבי תל אביב פרסמה הבהרה בעקבות הדיווח בפודקאסט: "בשעות האחרונות מתפרסמות ידיעות ולפיהן קיים סעיף בחוזהו של סייבן לי שמאפשר לו לעזוב את המועדון בכל עת. אנחנו לא נוהגים להתייחס לפרטי החוזים של השחקנים שלנו, אך במקרה הזה נחרוג ונבהיר שהפרסומים פשוט אינם נכונים".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר