במכבי תל אביב מסבירים ש"אי אפשר להשתמש בתירוצים", אבל אין להם ברירה

המאמן עודד קטש נאלץ להתמודד ביורוליג עם רשימת פצועים קריטית, ועם הבחירה של סייבן לי לא להגיע לישראל: "הוא נהדר, אבל קשה לחבר אותו" • חסיאל ריברו שומר על אופטימיות: "נקודת האור היא שנלחמנו עד הסוף"

עודד קטש. מצביע על כל הבעיות. צילום: אי.פי.אי

פצועה וחבולה הגיעה אמש (חמישי) מכבי תל אביב למפגש מול ז׳לגיריס קובנה במשחק החוץ המאתגר בזלג׳יריו ארנה, ובסיומו של ערב מאכזב נחלה הפסד 78:63 וירדה למאזן  שלילי (3:2) לאחר המחזור החמישי ביורוליג. חניכיו של עודד קטש הגיעו להתמודדות ללא תמיר בלאט, וויינן גבריאל ורוקאס יוקובאיטיס הפצועים והתקשו מאוד החל מן הפתיחה. 

קטש סיכם בסיום: "הסיכויים לא היו איתנו. באנו לכאן בסיטואציה קשה. תחת המגבלות היו חסרים לנו שחקנים משמעותיים, ידענו שזה יהיה מאתגר. אני גאה באופי שהראינו, המשכנו להילחם, הרמנו את הראש. זה מה שאנחנו צריכים לעשות בזמנים קשים כשחסרים לנו שחקנים. אולי נמצא דרך להחתים שחקן או שניים שיוכלו לעזור לנו בסיטואציה הקשה הזאת. חסרים לנו שני הרכזים המובילים שלנו בשל פציעות.

לאורך השבוע האחרון ניהלו הצהובים משא ומתן מתקדם עם הגארד האמריקאי בוגי אליס והצדדים התקרבו לסיכום, אולם בשל המצב הביטחוני החליט הרכז נכון לעכשיו לשקול מחדש את החלטתו והצהובים פנו לאופציות אחרות. "השוק קשה מאוד, אנחנו מתקשים עם זה. אבל ככל שנילחם על המגרש, ננסה לעשות הכי טוב גם מחוץ למגרש", אמר קטש.

"יש לנו המון תירוצים. אבל אי אפשר להשתמש בזה, צריכים להישאר חזקים, להישאר בפרופרוציות, יש דברים במדינה שלנו שיותר חשובים מכדורסל. אבל מבחינת הכדורסל, מקצועית, זה קשה מאוד", הוסיף קטש ותיאר את הסיטואציה המורכבת עם סייבן לי, שנכון לעכשיו לא ישוב עם הקבוצה לישראל בתקופה הקרובה ויישאר בבלגרד.

סייבן לי. קשיים בהתחברות, צילום: ג'ורג'יה קוסטיץ'

 

israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות

"הנסיבות קשות מאוד, יש לנו הרבה קשיים. ידענו שכשהחתמנו את סייבן, שהוא החליט יחד עם משפחתו לא לבוא לישראל נכון לעכשיו. אנחנו אוהבים אותו כאדם, הוא מקצוען, שמחים שהוא איתנו. בשבילנו ובשבילו הכי טוב שנהיה ביחד, אני מקווה שהמצב ישתנה", המשיך קטש, "אני מקווה שיהיה שלום ושנחזור לנורמליות. זה המצב נכון. אי אפשר להתלונן עליו, ואי אפשר לראות מה קורה חודש קדימה. סייבן הוא נהדר בשבילנו אבל הוא לא איתנו כל השבוע, קשה למצוא את הדרך לחבר אותו. אנחנו צריכים למצוא את הדרך להישאר ביחד עם הראש למעלה ולעבור את התקופה הזאת".

חסיאל ריברו, שתרם 12 נקודות ו-6 כדורים חוזרים, שיתף גם הוא מתחושותיו בסיום: "משחק קשה מאוד. התחלנו רע מאוד, דברים לא הלכו לנו. במחצית השניה ניסינו לעשות קאמבק, אבל זה היה יותר מדי. נלחמנו עד הסוף ודברים לא הצליחו לנו. נקווה שבמשחק הבא זה יהיה הרבה יותר טוב. נקודת האור היא שנלחמנו עד הסוף, המשכנו להיאבק על כל כדור".

כבר מחר תשוב הקבוצה לפרקט במסגרת ליגת העל ותתארח אצל העולה החדשה אליצור נתניה למשחקה השלישי העונה במסגרת המקומית. מלבד סייבן לי, כל שחקני הסגל ישובו לישראל.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר