בור עמוק מדי: עם סגל חסר ולאחר פתיחה רעה, מכבי תל אביב נכנעה לז'לגיריס קובנה

בלי תמיר בלאט, וונין גבריאל ויוקאס יוקובאיטיס, הצהובים התקשו מאוד מול הליטאים במשחק שלמעשה נגמר כבר ברבע הראשון בדרך ל-78:63 • לקראת הסיום החבורה של עודד קטש התאוששה, אבל זה היה מאוחר מדי

דיברתולומיאו, הערב בקובנה. צילום: אלעד גולדשטיין, מכבי ת"א

 

לראשונה העונה מכבי תל אביב ירדה למאזן שלילי ביורוליג עם הפסד שלישי, הפעם בקובנה לז׳לגיריס במשחק שהסתיים למעשה כבר במחצית הראשונה הנוראית שלה בדרך ל-78:63.

תמיר בלאט הצטרף השבוע לרשימת הפצועים שכוללת את רוקאס יוקובאיטיס ו-ווניין גבריאל. מחליף לג׳ורדן לויד עדיין לא הגיע וסייבן לי לא מתאמן עם הקבוצה כי הוא לא חוזר עמה ארצה מבלגרד. מצב העניינים בעייתי מאוד ומכבי הגיע כבר בשלב מוקדם של העונה לנקודת שפל מבחינת מצב הסגל.

למרות זאת, גם נתוני הפתיחה הבעייתיים האלה לא הצדיקו את ההתפרקות של הקבוצה במחצית הראשונה. כמעט חמש דקות לקח למכבי לקלוע נקודות ראשונות ואת הרבע הראשון היא סיימה עם 7 נקודות. היא  פיגרה ב-25 הפרש בתחילת הרבע השני ו-12 דקות לקח לה להגיע כמות דו ספרתית של נקודות.

מכבי נראתה מהפתיחה כמי שלא מאמינה שיש לה מה למכור במשחק הזה למרות שהדברים נראו אחרת במחצית השנייה. מכבי חזרה להיות אגרסיבית, פתאום ראינו רוח לחימה וההרכבים עם כל קשיי הסגל היו הגיוניים יותר עם הרבה יותר גודל. חסיאל ריברו וג׳יילן הורד עשו עבודה טובה ומצד שני ז׳לגיריס פשוט הפסיקה לשחק. מכבי הורידה עד למינוס 9, אבל כלים לעשות עוד נס ז׳לגיריס לא היו לה. היא גם איבדה את ג׳ון דיברתולומיאו שהורחק (טכנית ובלתי ספורטיבית) וזה כבר היה יותר מדי.

ביום שלישי מכבי שוב בקובנה, הפעם מול פנרבחצ׳ה, שתארח בליטא לנוכח המצב הביטחוני והמלחמה שעדיין נמשכת.

שחקני מכבי ת"א, הערב בליטא, צילום: אלעד גולדשטיין, מכבי ת"א
מנקו. מכבי מתקשה בסגל חסר, צילום: אלעד גולדשטיין, מכבי ת"א
israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות
לי, הערב, צילום: אלעד גולדשטיין, מכבי ת"א
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר