בהפועל ירושלים מפיקים לקחים: "לא התאמנו את עצמנו לרמת המשחק של היריבה"

המאמן יונתן אלון נשמע מאוכזב מאוד אחרי ההפסד לקלוז' נאפוקה: "זה לא הכדורסל שלנו, זו לא הדרך שלנו, נעשה את התיקונים הנדרשים" • קאדין קרינגטון ששב לארץ עשוי לערוך את הופעת הבכורה שלו העונה מול הפועל חולון בשבת

המשחק המלא בין הפועל ירושלים לקלוז' נאפוקה

הפועל ירושלים נכנעה אמש (רביעי) בביתה הזמני בסמוקוב שבבולגריה לקלוז׳ נאפוקה הרומנית בתוצאה 81:73 וירדה למאזן של 2:3 לאחר חמישה מחזורים ביורוקאפ.

האדומים מהבירה ששבו למסגרת האירופית קיוו להשיג ניצחון ביתי חשוב שיבסס את מקומם בחבורת הצמרת של בית ב׳, אולם מצאו את עצמם רודפים אחר אלופת רומניה לאורך מרבית ההתמודדות וספגו הפסד ביתי, שקטע רצף של שלושה ניצחונות במפעל.

מאמן הפועל ירושלים יונתן אלון סיכם את המשחק: "זו לא הפועל ירושלים שאנחנו אמורים לראות, זו לא הגישה שלנו. הפסדנו את המשחק הזה על היעדר אגרסיביות. היינו רכים מדי בחלקים גדולים מד,י וכשאתה משחק ככה נגד קבוצה כל כך עמוקה ואתלטית היא גורמת לך לשלם.

"זה לא הכדורסל שלנו, זו לא הדרך שלנו. ניסינו לרדוף כמה שיותר את היריבה ולהשיג אותה ברבע הרביעי, אבל לצערי זה היה מאוחר מדי. לא ככה רצינו לשחק במשחק הזה ואנחנו נעשה את כל התיקונים הנדרשים כדי ללמוד מההפסד הזה".

למעט ג'ארד הארפר, שבלט וניסה להשאיר את ירושלים בחיים עם 19 נקודות, בקבוצה התקשו התקפית ונעצרו על 13 נקודות בלבד ברבע האחרון ו-14 ברבע השני.

israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות

הפורוורד ג'רמי מורגן שיתף מתחושותיו בסיום: "לא הצלחנו להתאים את עצמנו לרמת המשחק והאגרסיביות של קלוז' וזו לא הדרך שאנחנו משחקים בה. אנחנו צריכים להיות הקבוצה האגרסיבית. יש דברים קטנים שנצטרך לתקן, נחזור ונסתכל על הדברים. הדבר המרכזי עבורנו הוא להמשיך ולבנות את הזהות שלנו כקבוצה".

ביום שבת תשוב הפועל ירושלים למסגרת המקומית ותארח את הפועל חולון בארנה. קאדין קרינגטון, ששב לישראל לאחר כשבועיים, צפוי לערוך את הופעת הבכורה שלו בליגה העונה ולראשונה להיחשב ולשחק כישראלי.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר