המספרים מספרים: הנתונים הבולטים מההפסד של הפועל תל אביב לטרנטו

האחוזים הנמוכים מהקו, ההופעה הרעה של בברלי, החולשה של הספסל, התרומה הדלה של הישראלים והיתרון הנוח שאבד ברבע האחרון - כל מה שניתן ללמוד מדף הסטטיסטיקה בעקבות ה-79:73 המאכזב של האדומים מול הקבוצה מאיטליה

הפועל תל אביב נחלה אכזבה עצומה במסגרת המחזור החמישי של היורוקאפ, כאשר הפסידה 79:73 מפתיע לטרנטו. האדומים קיוו לעשות עוד צעד לעבר פסגת בית A, אבל היו רחוקים מלהרשים ויקוו שאנטוניו בלייקיני יוסיף עוד ניצוץ וכח אש בשבועות הבאים.

כידוע, מכל משחק ניתן ללמוד מדף הסטטיסטיקה תובנות חדשות, אז ב"ישראל היום" החלטנו לעשות סדר ולשים דגש על הנתונים הבולטים שמספרים את הסיפור של המשחק. כל המשחקים של הפועל תל אביב, הפועל ירושלים ואולם של בן שרף ביורוקאפ משודרים באופן בלעדי ב"ישראל היום".

ג'ונתן מוטלי, צילום: הפועל תל אביב

46.7% - האחוזים של הפועל תל אביב מהקו

הקבוצה של סטפנוס דדאס הגיעה רק 15 פעמים לקו העונשין, וכאשר ג'ונתן מוטלי מחטיא את כל 5 הזריקות שלו, ודאי שישנה השפעה ישירה על האחוזים הקבוצתיים. סך הכל הגיעו 4 שחקנים אל הקו ואף אחד לא דייק בכל הביקורים שלו.

17 - נקודות הספסל של הפועל תל אביב

האדומים בנו קבוצה עמוקה בקיץ, וכבר נפרדו בשבוע שעבר מבריאן אנגולה עקב כך, אבל נדמה שסטפנוס דדאס לא יודע להשתמש בסגל שלו באופן המיטבי. 9 שחקנים בלבד שותפו במשחק, כאשר בן בנטיל, עוז בלייזר ונועם יעקב לא פשטו את האימונית. 

22.2% - האחוזים של פטריק בברלי מהשדה

משחק שהכוכב בן ה-36 לא ירצה לזכור. הוא לא הופיע למאני טיים והתקשה לספק נקודות לאורך כל המפגש. גם מהלכי ההאסל האופיינים שלו לא באו לידי ביטוי.

פטריק בברלי, צילום: הפועל תל אביב

2 - סך כל השחקנים הישראלים ששותפו בהפועל תל אביב

רק בר טימור ותומר גינת זכו לקרדיט ממאמנם, כאשר האחרון הסתפק ב-8:57 דקות בלבד. דדאס מחק מהרוטציה את נועם יעקב, וגם עוז בלייזר שותף עד כה במשחק אחד בלבד. גיא פלטין הפצוע לא עמד לשירותיו.

9 - יתרון השיא של הפועל תל אביב ברבע הרביעי

israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות

הניצחון כבר היה נראה ביד של הפועל תל אביב, ושני מהלכים גדולים של מרכוס פוסטר נתנו את התחושה שהאדומים הולכים לשייט, אך ריצת 5:20 של טרנטו הכריעה את הכף. 

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר