נעצרה אחרי 3 ניצחונות: הפועל ירושלים נכנעה 81:73 לקלוז' נאפוקה

הפעם זה לא עבד: הקבוצה מהבירה חיפשה ניצחון רביעי ברציפות במפעל מול קבוצתם של האקסים זאק הנקינס ומרקס מיירס אך ניסיונות הקאמבק לא צלחו • קאדין קרינגטון חזר וקלע 11 נקודות, החבורה של יונתן אלון במאזן 2:3

ג'סטין סמית'. צילום: עודד קרני
israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות

הפועל ירושלים הפסידה הערב (רביעי) בביתה הזמני בסמוקוב שבבולגריה לקלוז׳ נאפוקה הרומנית בתוצאה 81:73 וירדה מאזן של 2:3 לאחר חמישה מחזורים ביורוקאפ.

כשהיא רושמת שלושה נצחונות ברציפות באירופה ולאחר ניצחון ביתי נאה בליגת ווינר בתחילת השבוע, הפועל ירושלים שבה למסגרת האירופית וקיוותה להשיג ניצחון ביתי חשוב שיבסס את מקומה בחבורת הצמרת של בית ב׳, אולם ספגה הפסד ביתי שקטע רצף של שלושה ניצחונות במפעל.

מול חניכיו של יונתן אלון עמדה אלופת רומניה שהציגה בסגלה מספר שמות מוכרים לאוהדי הכדורסל הישראלים וביניהם קווין הרווי, זאק הנקינס ומארקס מייריס שפגשו לראשונה את האקסית מהבירה מאז עזבו. עבור הנקינס היה זה מפגש אמוציונלי מול הקבוצה אותה עזב ברעש גדול בשל התמשכות הלחימה ובשורותיה כיכב רק לפני
מספר חודשים.

המחצית הראשונה הייתה בשליטה של האורחת שעלתה ליתרון מוקדם בראשות קווין הרווי וקארל קוזמן. ג׳ארד הארפר עוד ניסה להשיב את הירושלמים למשחק אך הרווי, אקס הפועל חולון, במשחק נפלא הבטיח את ניצחון האורחת. הירושלמים התקשו התקפית ונעצרו על 13 נקודות בלבד ברבע האחרון ו-14 ברבע השני.

המארחת קיבלה בחזרה לשורותיה את קאדין קרינגטון ששב מארצות הברית לאחר שבועיים של העדרות בשל נסיבות אישיות קשות. הגארד הסיר מעט חלודה ותרם 11 נקודות שלא הספיקו לטובות האדומים. ביום שבת תשוב הפועל ירושלים למסגרת המקומית ותארח את הפועל חולון בהיכל הפיס ארנה.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר