מתרסקת: אולם הובסה 125:78 על ידי גראן קנאריה, שרף לא שיחק

הקבוצה הגרמנית של הפרוספקט בן ה-18 לא מצליחה להתרומם וסופרת כבר ארבעה הפסדים רצופים בכל המסגרות בהפרש מצטבר של 110 נקודות • הפעם היא אף ראתה את הספרדים שוברים שיא נקודות למשחק במפעל • הישראלי הצעיר לא נרשם בטופס המשחק • בשבוע הבא הגרמנים ינסו לתקן את הרושם נגד טרנטו

נלסון וויידמן. אולם מתפרקת. צילום: אולם

 

העומס נותן את אותותיו. עד לפני שבועיים אולם הייתה נראית כמו המרעננת הרשמית של היורוקאפ העונה, אבל מאז עברו הרבה מים בנהר ונדמה שהיא חזרה למימדיה הטבעיים. הקבוצה הגרמנית של בן שרף הובסה 125:78 הערב (שלישי) על ידי גראן קנאריה וספגה את ההפסד השני שלה העונה במפעל והרביעי ברציפות בכל המסגרות.

ככל הנראה עומס המשחקים של אולם משפיע גם על בן שרף באופן אישי, אחרי שלא נרשם לסגל המשחק. הישראלי בן ה-18 הוא אחד מהשחקנים הבולטים והחשובים בסגל של הגרמנים ומעמיד כה ממוצעים מרשימים של 14.5 נקודות, 6 אסיסטים ו-14.8 מדד. היעדרותו ודאי שלא תרמה לאולם, שהפסידה בשני המחזורים האחרונים בהפרש מצטבר של 80 נקודות.

בן שרף. היה חסר לקבוצה שלו, צילום: אולם

גראן קנאריה יכולה להיות מרוצה ונראה שהשאירה את ההפסד להפועל תל אביב בשבוע שעבר מאחור. היא איפלו רשמה ציון דרך נאה כאשר שברה את שיא הנקודות של קבוצה במשחק יורוקאפ. ניקולאס ברוסינו, מיקל סלאבו ויובאן קליאיץ' בלטו, כאשר לא פחות מ-6 שחקנים קלעו בספרות כפולות. מן העבר השני ניתן לציין רק את נואה אסנג הצעיר, שקלע 20 נקודות ונלסון פלאמר שהוסיף 18 נקודות. גם המשחק הזה, כמו כל המשחקים של הפועל תל אביב, הפועל ירושלים ואולם של בן שרף ביורוקאפ, שודר באופן בלעדי ב"ישראל היום".

israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות

 

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר