ב-19:30, שידור חי מהיורוקאפ ב"ישראל היום": הפועל ירושלים רוצה להמשיך במומנטום ולהיצמד לצמרת בית B

הקבוצה מהבירה תפגוש את האקס שזכה עימה בתואר ה-MVP של ליגת העל, כמו גם עוד חמישה שחקנים ששיחקו בעבר בישראל • הקבוצה מהבירה מעוניינת להאריך את רצף הניצחונות שלה במפעל ל-4 • כל מה שצריך לדעת לקראת עוד ערב סוער

אור קורנליוס. צילום: דני מרון

המחזור החמישי של היורוקאפ יושלם הערב (רביעי) וכבר ב-19:30 הפועל ירושלים תצא לדרך כאשר תפגוש את קלוז' הרומנית. הקבוצה מהבירה רוצה להאריך את רצף הניצחונות שלה שעומד על 3, ו"תארח" בבולגריה את האקס זאק הנקינס, שמככב בצבע של הקבוצה הרומנית. כל המשחקים של הפועל תל אביב, הפועל ירושלים ואולם של בן שרף ביורוקאפ משודרים באופן בלעדי ב"ישראל היום".

רוצים להתכונן לצפייה במשחק ולא בטוחים איך? למדריך הכתוב לחץ כאן

כזכור, הסנטר האמריקאי זכה עם הקבוצה מהבירה בתואר ה-MVP של ליגת העל ב-2023 והגיע עימה עד גמר ליגת האלופות באותה שנה. חבר נוסף ששיחק באותה קבוצה ויפגוש את האדומים הוא מרקס מיירס, שמצטרף לעוד ארבעה שחקנים שכבר שיחקו בישראל בעבר - פטריק ריצ'ארד (אקס מכבי ראשון לציון), קווין הארווי (אקס הפועל חולון), די.ג'יי סילי (אקס מכבי תל אביב) ודשון סטיבנס (אקס הפועל תל אביב ומכבי ראשון לציון). 

זאק הנקינס במדי קלוז', צילום: יורוקאפ

קלוז', שמעמידה סגל מרשים שכולל גם את הקלע המחונן סאסו סאלין ומלך האסיסטים של המפעל עד כה - זאבייר סימפסון, רוצה להיצמד לצמרת בית B אחרי שניצחה רק משחק אחד עד כה העונה ביורוקאפ. מנגד, הפועל ירושלים שואפת להישאר צמודה לשני המקומות הראשונים שמובילים ישירות לרבע הגמר בתום העונה הסדירה. 

ג'ראד הארפר הוא השחקן הבולט ביותר בהפועל ירושלים עד כה, ואולי במפעל כולו. הוא מוביל כרגע את המפעל בלא פחות מ-5 (!) קטגוריות שונות: נקודות (20.8), סחיטת עבירות (9), מדד (26.2), זריקות עונשין (12.5) וקליעות מהקו (10.8). הוא ממוקם גם במקום השני באסיסטים (7.0) ומספק הצהרת כוונות ברורה בכל הנוגע לשאיפות שלו לזכות בתואר ה-MVP של היורוקאפ העונה.

ג'ארד הארפר. מצטיין בשורות האדומים עד כה, צילום: דני מירון

עם זאת, התיאום בינו לבין המנהיג של הקבוצה מהבירה בשנתיים האחרונות - ספידי סמית', עדיין מוטל בספק. הרכז שזכה בשני גביעים עם האדומים לא שיחק לצד סקורר כה דומיננטי ויתכן שמעמדו החדש בקבוצה מעט מערער את השליטה שלו על הפרקט. גם קאדין קרינגטון צפוי לחזור לסגל של יונתן אלון אחרי שחזר מארצות הברית, כך שהעומק בקו האחורי ישפיע על כל המעורבים וכנראה גם על התפוקה של הארפר.

משחק זה לא יהיה היחיד בחגיגת השידורים של "ישראל היום". גם הפועל תל אביב תשחק הערב במסגרת המחזור החמישי, כאשר תתארח בשעה 21:00 בטרנטו ותקווה לרשום את ניצחונה הרביעי העונה. כידוע, המשחקים יהיו זמינים דרך הטלוויזיות החכמות, הניידים והמחשבים באתר ובאפליקציית "ישראל היום".

israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות

 

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר