זיכרונות מתוקים של עבר: הפועל ירושלים נדדה למלחה וחגגה מול קריית אתא

החבורה של יונתן אלון אירחה את הצפוניים באולם המיתולוגי לאחר החלפת הביתיות וניצחה בקלילות 66:89 • ג'סטין סמית' הצטיין עם 22 נקודות

סמית מול אתא, הערב במלחה. צילום: עודד קרני

הפועל ירושלים גברה הערב (ראשון) על עירוני קריית אתא באולם מלחה בתוצאה 66:89 והשיגה ניצחון ביתי ראשון לעונה בליגת ווינר ושני בסך הכל.

עשור לאחר שיצא משימוש נדלקו הערב מחדש האורות באולם מלחה המיתולוגי ולערב אחד חזרו האדומים מהבירה לביתם ששימש אותם בעבר במשך שלושה עשורים כאשר האוהדים הירושלמים שהגיעו להתמודדות זכו לחוות רגע של נוסטלגיה וניצחון ביתי נאה.

בשל ההסלמה במצב הביטחוני בצפון הארץ התקבלה הבוקר ההחלטה להעביר את משחק הליגה בין הקבוצות מאולם רמז שבצפון לבירה ושתי הקבוצות החליפו ביתיות אולם בשל שיפוצים בארנה ובצוק העיתים הועבר המשחק לאולם מלחה שמשמש כאולם האימונים של האדומים ולאחר עשר שנים ארוכות אירח שוב משחק רשמי בליגת העל.

israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות

על הפרקט הציגו חניכיו של יונתן אלון שליטה במשחק במשך כל שלביו כאשר הקהל המקומי ראה את ג׳סטין סמית׳ שבלט במשחקו הטוב ביותר העונה עם 22 נקודות והוביל את המארחים לניצחון ביתי נוח מול הקבוצה מהקריות. ביום רביעי תשוב הפועל ירושלים ליורוקאפ ותארח בביתה הזמני בבולגריה את קלוז׳ נפוקה הרומנית במסגרת המחזור ה-5 במפעל.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר