המכשול העיקרי בדרך להשלמת עסקת ים מדר להפועל תל אביב

האדומים ועופר ינאי מעוניינים לראות את הגארד הישראלי שוב בקבוצה אך עלויות המיסוי הגבוהות שיצטרך לשלם עלולות להיות מכריעות • סטפנוס דדאס התייחס: "אם הוא יהיה בשוק אז ברור שזה שחקן שנרצה" • נועם יעקב בדרך החוצה?

ים מדר. יחזור להפועל תל אביב?. צילום: מאור אלקסלסי

הפועל תל אביב ממשיכה להתחבר ואתמול (שבת) רשמה הקבוצה את ניצחונה החמישי ברציפות בכל המסגרות לאחר שגברה בהיכל קבוצת שלמה 79:97 על בני הרצליה. במקביל ממשיכים בקבוצה לפעול על מנת לחזק את הסגל ומעוניינים להשלים את עסקת החתמתו של ים מדר ולהשיבו לאדום, שלוש שנים לאחר שעזב.

הפועל תל אביב גיששה בימים האחרונים בגזרתו של הגארד הישראלי שמיעט לשחק מפתיחת העונה בבאיירן מינכן. בעלי האדומים עופר ינאי מעוניין לצרף את השחקן והציע לו חוזה ארוך טווח למספר עונות כאשר שעל פי גורמים המעורים בפרטים מדר שוקל את ההצעה בימים האחרונים ברצינות על אף רצונו המקורי להמשיך ולשחק ביורוליג.

המכשול העיקרי שמפריד נכון לשלב זה בין הצדדים הוא נושא המיסוי אותו יצטרך מדר לשלם למס הכנסה אם יחליט לשוב לישראל. הנושא עשוי להיפטר אם יחליט ינאי לקחת על עצמו את עליות המיסוי, אך מכיוון שמדר לא השלים ארבע שנים מחוץ לישראל עלויות המיסוי שיצטרך לשלם אם יחזור לישראל יהיו גבוהות מאוד ועל כן כרגע קיימים פערים בין הצדדים.

 

עופר ינאי. עשוי לשלם את עלויות המיסוי של ים מדר, צילום: אודי ציטיאט

מאמן האדומים סטפנוס דדאס התייחס לסוגיה בסיום המשחק: "לא דיברתי עם ים מדר, לא על הגעה לפה לפחות. שוחחתי איתו 20 פעמים מאז שהעונה החלה, אבל רק כי אנחנו מכירים היטב וזו הייתה שיחה חברית, לא על להגיע לפה. בואו נהיה אמיתיים, אם יש אופציה להביא את ים מדר אז אדבר עם ההנהלה וננסה. זה אחד הישראלים הכי טובים, אבל הוא תחת חוזה. אם הוא יהיה בשוק אז ברור שזה שחקן שנרצה".

השינויים בקו האחורי עשויים להתרחש אם שחקן הקבוצה נועם יעקב יעזוב את המועדון. הגארד שמיעט לשחק קיבל אישור עקרוני מן האדומים לחפש קבוצה חדשה שתקלוט אותו.

 

בצל השמועות על עתידו וחוסר הוודאות סביב המשך דרכו באדום, קיבל אתמול נועם יעקב ממאמנו 19 דקות על הפרקט ותרם 7 נקודות ו-5 אסיסטים לקול תשואות הקהל שעודד אותו. לאחר המשחק נותר יעקב עוד דקות ארוכות על הפרקט והשלים אימון אישי לבדו לצד אביו שמלווה אותו בישראל.

 

israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות
נועם יעקב מול בני הרצליה. בינתיים נשאר בהפועל תל אביב, צילום: אודי ציטיאט
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר