תומר גינת במשחק ענק. צילום: אודי ציטיאט

יש לה מספיק כוכבים: הפועל תל אביב חזרה הביתה וסיפקה הצגה לאוהדיה

פטריק בברלי לא על המגרש? תומר גינת ואיש וויינרייט (19 נקודות כ"א) העניקו לאדומים 79:97 מול בני הרצליה בהיכל קבוצת שלמה • נועם יעקב קיבל עידוד מהקהל בצל השמועות על עתידו

[object Object]

הפועל תל אביב גברה הערב (שבת) על בני הרצליה בהיכל קבוצת שלמה בתוצאה 79:97 ורשמה את ניצחונה השני לעונה במסגרת ליגת ווינר והחמישי ברציפות בכל המסגרות.

נכון לאמצע חודש אוקטובר הפועל תל אביב עדיין לא יודעת היכן תשחק את משחק הביתיים למשך שארית העונה באופן קבוע ורשמי, אך בהיעדר הסכמה על סוגיית היכל מנורה מבטחים חניכיו של סטפנוס דדאס שבו לאחר ארבעה חודשים למגרשם הביתי והמשיכו במומנטום החיובי בדרך לניצחון ביתי ראשון לעונת 2024/25.

עוד בטרם פתיחת ההתמודדות קיימה המארחת טקס מרגש לזכר אוהדי הקבוצה חללי מלחמת חרבות ברזל. בצל המצב הביטחוני הרגיש 2,000 אוהדים אדומים בלבד הורשו להיכנס בשערי האולם ולצפות בקבוצתם, לאחר קיץ בו עברה מהפכה ובראשיתה של אחת העונות המדוברות והמסקרנות בתולדות המועדון.

גם בהיעדרו של פטריק בברלי שקיבל מנוחה ולא עלה על הפרקט הציגו חניכיו של סטפנוס דדאס שליטה במשחק במשך כל שלביו ללא עוררין כאשר הקהל המקומי ראה את תומר גינת ואיש וויינרייט שבלטו עם 19 נקודות כל אחד והובילו את המארחים לניצחון ביתי נוח מול הקבוצה מהשרון שהופיעה להתמודדות בסגל חסר.

בצל השמועות על עתידו וחוסר הוודאות סביב המשך דרכו באדום, קיבל הערב נועם יעקב ממאמנו 19 דקות על הפרקט ותרם 7 נקודות ו-5 אסיסטים לקול תשואות הקהל שעודד אותו. ביום רביעי תמשיך הפועל תל אביב את דרכה ביורוקאפ כשתתארח באיטליה אצל טרנטו במסגרת המחזור ה-5 במפעל.

איש וויינרייט. משחק נהדר גם שלו, צילום: אודי ציטיאט
נועם יעקב, צילום: אודי ציטיאט
הפועל תל אביב - בני הרצליה, צילום: אודי ציטיאט
פטריק בברלי. קיבל מנוחה, צילום: אודי ציטיאט
סטפנוס דדאס, צילום: אודי ציטיאט
יהוא אורלנד, צילום: אודי ציטיאט
אוהדי הפועל תל אביב, צילום: אודי ציטיאט
israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות
המחווה של הפועל תל אביב לקורבנות 7 באוקטובר, צילום: אודי ציטיאט
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו