ההקדשה של הפועל ירושלים: "חבר שלנו עובר דברים קשים, הניצחון בשבילו"

האדומים ביצעו את השינויים הדרושים בהפסקה ורבע אחרון מצוין סידר להם 68:78 בחוץ על אריס סלוניקי • יונתן אלון הקדיש את הניצחון לקאדין קרינגטון ששוהה בארצות הברית בשל נסיבות אישיות, ובמועדון מקווים שיחזור לישראל בשבוע הבא • ג'ארד הארפר סימן מטרה לקבוצה לקראת המשך העונה

תקציר המשחק בין הפועל ירושלים לאריס סלוניקי

הפועל ירושלים לא הבריקה אמש (רביעי) אך עמדה במשימתה ויצאה מסלוניקי עם ניצחון חוץ חשוב 68:78 על אריס המקומית שהעלה אותה למאזן 1:3 ביורוקאפ. האדומים שפתחו את המשחק ביתרון נקלעו לפיגור דו ספרתי בהמשך ההתמודדות, אך רבע רביעי דומיננטי של 17:30 לטובתם ומשחק נפלא של ג׳ארד הארפר שכיכב עם 14 נדודות ו-15 אסיסטים נתנו לחבורה של יונתן אלון את ניצחונם השלישי ברציפות במפעל.

מאמן המנצחת יונתן אלון סיכם את המשחק: ״אנחנו עדיין לא בשטף שלנו, אך הצלחנו לתקן את הפתיחה ולא הפסקנו להאמין. אני מרוצה, אם לא היינו מחטיאים כל כך הרבה זריקות עונשין היינו קולעים סביב 90 נקודות וזה טוב".

"לא חשבנו שיהיה פשוט, מאוד קשה לשחק פה נגד קבוצה יוונית טיפוסית קשוחה", המשיך אלון, "ברבע השני כבר קצת איבדנו כיוון, לא כל כך ידענו מה לעשות עם האגרסיביות שלהם, דיברנו במחצית, תיקנו את הדברים וחזרנו למשחק עם רבע רביעי גדול. השינוי? פישטנו את משחק ההתקפה ועברנו להגנת חילופים שמאוד הקשתה עליהם״.

יונתן אלון. השינוי הדרוש הגיע בהפסקה, צילום: עודד קרני

מי שלא נטל חלק בהתמודדות הוא גארד הקבוצה קאדין קרינגטון ששוהה בימים האחרונים בארצות הברית בשל נסיבות אישיות-משפחתיות לא פשוטות. הגארד המתאזרח החמיץ את שלושת המשחקים האחרונים של קבוצתו. במועדון מעריכים ומקווים כי הוא ישוב לישראל בתחילת השבוע, אולם שיתופו במשחק הליגה של הירושלמים ביום ראשון נגד עירוני קריית אתא מוטל בספק.

את הניצחון הקדוש אלון לגארד: ״זה מיוחד כי חבר ואח שלנו קריגנטון עובר דברים קשים ורצינו להקדיש לו את זה. אנחנו בקשר איתו, מאמין שהוא יחזור בשבוע הבא. מאוד מחבקים אותו ותומכים בו בתקופה הקשה שהוא עובר. אוהבים אותך ומחכים לך, זה בשבילך”.

אוסטין וויילי, צילום: הפועל ירושלים

ג׳ארד הארפר שהרשים עם דאבל דאבל שיתף מתחושותיו בסיום: ״זה היה מאמץ קבוצתי, בשביל לנצח בחוץ ככה צריכים להיות מיוחדים. הצלחנו לחזור מפיגור וזה היה ניצחון קבוצתי נפלא. אנחנו רוצים להיות אחת מקבוצות ההגנה הטובות ביותר בליגה, אנחנו יודעים מה אנחנו רוצים לעשות. זה היה ניצחון טוב במשחק קשה, עשינו עבודה טובה כקבוצה”.

לאחר המשחק תשוב הקבוצה לארץ ותחל בהכנות למפגש מול עירוני קריית אתא ביום ראשון. כזכור, המשחק ייערך באולם רמז, אולמה הביתי של הקבוצה מהקריות, בניגוד לתכנון המקורי. המשחק יועד להתקיים באולם בנתניה בשל המצב הביטחוני אולם הוזז בחזרה לאחר אישור פיקוד העורף.

israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות
ג'ארד הארפר. סימן מטרה, צילום: דני מירון
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר