המספרים מספרים: הנתונים הבולטים מהניצחון של הפועל ירושלים

הקבוצה מהבירה התעוררה במאני טיים וגברה 68:78 על אריס סלוניקי • המופע של הארפר, האחוזים המחרידים מהקו וההתפוצצות ברבע האחרון - כל מה שניתן ללמוד מדף הסטטיסטיקה

ג'רמי מורגן. צילום: הפועל ירושלים

הפועל ירושלים יודעת להתעורר למאני טיים העונה ביורוקאפ. היא עשתה זאת נגד לייטקאבליס במחזור השני, וכך היה גם הערב (רביעי) כאשר ניצחה 68:78 את אריס סלוניקי בזכות התעוררות מאוחרת ברבע האחרון.

כידוע, מכל משחק ניתן ללמוד מדף הסטטיסטיקה תובנות חדשות, אז ב"ישראל היום" החלטנו לעשות סדר ולשים דגש על הנתונים הבולטים שמספרים את הסיפור של המשחק. כידוע, כל המשחקים של הפועל תל אביב, הפועל ירושלים ואולם של בן שרף ביורוקאפ משודרים באופן בלעדי ב"ישראל היום".

39.3 - האחוזים של הפועל ירושלים מהקו

הקבוצה מהבירה השאירה לא פחות מ-17 נקודות על קו העונשין (11/28). את המקרים של אוסטין וויילי (5/9) וג'סטין סמית' (2/6) עוד אפשר להכיל, אבל כשהארפר מסיים עם 55.6% בלבד (5/9) כבר יש מקום לדאגה. 

אוסטין וויילי., צילום: הפועל ירושלים

9 - נקודות הישראלים

רק יובל זוסמן (7 נקודות) וגבי צ'אצ'אשווילי (2 נקודות) תרמו נקודות, אבל שווה לציין גם את אור קורלניוס שלא קלע, אבל עשה עבודה טובה בהגנה והיה שותף לריצה ברבע האחרון.

25 - אסיסטים קבוצתיים של הפועל ירושלים

כאשר ג'ראד הארפר מספק לבדו 15 אסיסטים, לא פלא שהקבוצה מעמידה נתונים קבוצתיים מרשימים. מנגד, ספידי סמית' נראה לא כל כך מחובר ולא שיחק כמעט במחצית השנייה.

ספידי סמית', צילום: הפועל ירושלים

29 - סחיטת עבירות של הפועל ירושלים

כמו בסעיף הקודם, כאשר ג'ראד הארפר בצד שלך כנראה הוא כבר ידאג לנפח לך את עמודה זו. בסלוניקי הוא ספג "רק" 10 עבירות, אך כמו כל הקבוצה שלו לא ידע לנצל זאת מספיק טוב כדי לייצר נקודות קלות מהקו.

30 - הנקודות שהפועל ירושלים קלעה ברבע האחרון

israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות

לשם השוואה, האדומים קלעו 32 נקודות בכל המחצית הראשונה. הקבוצה של הפועל ירושלים כבר הרגילה אותנו להצתה מאוחרת העונה ביורוקאפ, וכך גם קרה בסלוניקי. היא ירדה להפסקה בין הרבע השלישי למכריע בפיגור של 3 נקודות, אבל החזיקה את יריבתה על 17 נקודות בלבד וחזרה הביתה עם ניצחון חשוב.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר