יצאה מהבור בזמן: הפועל ירושלים עם ניצחון שלישי ברציפות ביורוקאפ, 68:78 על אריס סלוניקי

במשחק פושר, בו הציגה יכולת ירודה ברבע השני, הצליחה הקבוצה של יונתן אלון למצוא את הדרך למהפך • ג'ארד הארפר הצטיין עם 14 נקודות ו-15 אסיסטים • בשבוע הבא מחכה קלוז' הרומנית

צפו בתקציר המשחק
ביורוקאפ זה סיפור אחר. אחרי ההפסד להפועל תל אביב בליגה בתחילת השבוע, הפועל ירושלים עם ניצחון שלישי ברציפות במפעל האירופי. הקבוצה גברה בסלוניקי על אריס 68:78 ועלתה למאזן 1:3, צמודה לצמרת בית ב'.
 
זה קרה בזכות מהפך ברבע הרביעי ובעיקר בזכות ג׳ארד הארפר שלקח את הקבוצה על הגב שלו במשחק של מהפכים מבחינת ירושלים. לאחר רבע ראשון טוב, בא רבע שני רע מאוד בו קלעה 9 נקודות בלבד. לא ביו בשורות גדולות גם ברבע השלישי, אבל אז ברבע האחרון המאמן יונתן אלון מצא את ההרכב שלו שהשתווה באגרסיביות ההגנתית שלו לזו הגבוהה של אריס.
 
ספידי סמית'. יום פחות טוב, צילום: הפועל ירושלים
 
אלון בחמישייה ללא ספידי סמית' שם על הארפר את כל מלאכת ניהול המשחק וזה הגיב מצוין וסיים את המשחק עם לא פחות מ-15 אסיסטים לא מעט מהם לג׳סטין סמית בצבע. 
 
הרבע הרביעי החל בריצת 4:16, ההפרש עלה לדו ספרתי וירושלים רצה לניצחון עם 30 נקודות ברבע המכריע, כל זה למרות ערב רע מקו העונשין של 11 מ-28. ג׳סטין סמית' עם 18 נקודות, הארפר 14 וכריס ג׳ונסון 11 הירבו לקלוע לירושלים. בשבוע הבא היא תארח את קלוז׳ הרומנית.
 

רשימת הקלעים:

ג'סטין סמית' 18, ג'ראד הארפר 14 (15 אסיסטים), כריס ג'ונסון 11, אוסטין וויילי 10, ג'רמי מורגן 9, יובל זוסמן וספידי סמית' 7 כ"א, גבי צ'אצ'אשווילי 2, אור קורנליוס ונועם דוברת שותפו ולא קלעו.
israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות
 
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר