הפועל ת"א מתחברת: ״הניצחון הזה מראה את הפוטנציאל״, בנטיל צפוי להישאר

האדומים מאושרים לאחר ה-66:79 על גראן קנאריה שהשלים שבוע נהדר לאחר תקופה עם לחץ גדול • הפורוורד, שעזב בתחילת השבוע את הארץ והמריא ליוון לפגוש את משפחתו בנסיבות אישיות, צפוי לשוב לישראל מחר ולהמשיך כחלק מסגל הקבוצה

הפועל תל אביב מתחילה להתחבר ואמש (שלישי) היא סיפקה תצוגה נפלאה שנתנה לאוהדים האדומים, אלה שחלמו בגדול לאורך הקיץ, לא מעט סיבות לאופטימיות, עם ניצחון ביתי מרשים בבולגריה על גראן קנאריה הספרדית בתוצאה 66:79 במסגרת המחזור הרביעי ביורוקאפ.

לאחר פתיחת עונה מגומגמת והפסדים בגביע ווינר ובמחזור פתיחת העונה ביורוקאפ, חניכיו של סטפנוס רושמים כבר ארבעה ניצחונות ברציפות בכל המסגרות, עלו לראשות הבית באירופה והשלימו בשבוע שחלף שני ניצחונות משכנעים על גראן קנאריה והפועל ירושלים, שתיים מהמועמדות הבכירות ללכת עד הסוף ביורוקאפ.

מאמן המנצחת סטפנוס דדאס סיכם את המשחק: ״זה ניצחון חשוב מאוד בשבילנו. לא קיבלנו באף רבע יותר מ-20 נקודות, שמרנו אותם על 7 אסיסטים ו-16 איבודים, אולי זה שיא שלילי לגראן קנאריה, שהייתה אלופת המפעל לפני שנתיים. הניצחון הזה מראה את הפוטנציאל שיש לנו ואת הדרך הטובה שאנחנו נמצאים בה לאחרונה״.

פטריק בוורלי שהוביל את רשימת קלעי האדומים עם 15 נקודות, 5 כדורים חוזרים, 5 אסיסטים ו-5 חטיפות שיתף מתחושותיו בסיום: "המפתח היה תקשורת, וריבאונד הגנה, יצאנו ככה למעבר. זאת עונה ארוכה, הניצחון הזה לא אומר המון, יש לנו עוד הרבה משחקים לפנינו, אבל אין ספק שזאת פתיחת עונה טובה".

מי שלא נכח אמש בניצחון קבוצתו בסמוקוב הוא בן בנטיל. הפורוורד, שעזב בתחילת השבוע את הארץ והמריא ליוון לפגוש את משפחתו בנסיבות אישיות, צפוי לשוב לישראל מחר ולהמשיך כחלק מסגל הקבוצה. בנטיל שלא מצא את מקומו ברוטציה עד כה מבוקש במספר קבוצות ביבשת אולם נכון לעכשיו אין במועדון כוונה להיפרד מן השחקן.

israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות

במוצאי שבת תחזור הפועל תל אביב לליגה המקומית ותרשום בכורה ביתית כשתארח את בני הרצליה בהיכל קבוצת שלמה למשחקה השני בליגה.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר