החשש מהמצב והווטו של שאראס: כך סייבן לי הגיע למכבי תל אביב

הגארד זכה למעקב מהיורוליג בקיץ, כולל מהצהובים, אך אל המפעל הבכיר ביבשת הגיע רק אחרי התפוצצות בליגת האלופות של פיב"א • הסעיפים בחוזה, השפעת המצב הביטחוני ופנרבחצ'ה - מאחורי הקלעים של הרכש החדש בצהוב

סייבן לי. צילום: פיב"א

כחודש לאחר שחרורו של דריל מייקון, מכבי תל אביב מצאה היום (ראשון) את החיזוק שחיפשה. לאחר שבוע של מגעים ממושכים הצהובים הגיעו לסיכום עם הגארד האמריקני סייבן לי, שחתם במועדון על חוזה לשנתיים. החוזה הוא לעונה הקרובה עם אופציה לעונה נוספת, כאשר בקיץ תהיה לגארד אפשרות יציאה תמורת סכום פיצוי שאותו יצטרך לשלם לצהובים אם ירצה להשתחרר ממנו.

לפני כשבועיים בהופעתו הראשונה בליגת האלופות של פיב״א בלט עם 36 נקודות נגד מורסיה. במחזור השני במפעל כבר השווה לי את שיא הנקודות למשחק עם 43, דבר שהעלה עוד את קרנו. לי זכה לעניין מקרב לא מעט קבוצות ביבשת, בינהן פנרבחצ’ה הטורקית, אולם על פי גורמים בטורקיה מאמן הקבוצה שרונאס יאסיקביצ'יוס הטיל וטו על המהלך וסלל את דרכו להיכל מנורה מבטחים.

הגארד האמריקני שקל בשבוע החולף את ההצעה מהצהובים לצד מספר הצעות נוספות. על פי גורמים המעורים בפרטים בהתחלה הוא הביע חשש מסוים מהמצב הביטחוני בישראל. לבסוף הוא התרצה וכשהבין את המעמד המרכזי שמיועד לו בקבוצה, הסכים להצטרף לצהובים בחוזה גדול משמעותית מזה שהיה לו בטורקיה.

מכבי תל אביב תפצה את מניסה בכ-150 אלף דולרים על מנת להשלים את המעבר. לי צפוי לגרוף לכיסו כ-450 אלף דולרים עד לסיום העונה ועל פי הערכות חוזהו ישודרג בעונה הבאה.

israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות
סייבן לי. התפוצץ בפתיחת העונה של ליגת האלופות של פיב"א, צילום: X
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר