טיסה לטורקיה ומפגש עם דני אבדיה: השבוע העמוס של בן שרף

העונה של הישראלי בן ה-18 עולה הילוך נוסף עם לוח משחקים לא שגרתי • כבר מחר (שני, שידור ישיר ב"ישראל היום") הוא יפגוש את בשיקטאש על אדמת טורקיה וצפוי לספוג את האווירה העוינת ביותר שחווה בקריירה הקצרה שלו • בלילה שבין רביעי לחמישי הפרוספקט הצעיר ואולם יערכו משחק אימון מול פורטלנד טרייל בלייזרס

כל המהלכים של בן שרף נגד וולבס

"אתה מתחיל הכי מהר שלך ולאט לאט מגביר". בן שרף נכנס לעונה הזו בהילוך גבוה, אך ככל הנראה שום דבר עדיין לא הכין אותו לשבוע המשחקים הלא שגרתי הקרוב, שמעבר לאתגר המקצועי כולל גם טלטלה רגשית. כבר מחר (שני) הוא ימצא את עצמו במשחק חם באיסטנבול, כאשר ייפגוש את בשיקטאש הטורקית שתגיע זועמת אחרי שני הפסדים רצופים ביורוקאפ, כולל אחד נגד הפועל תל אביב בשבוע שעבר. גם המשחק הזה, כמו כל המשחקים של הפועל תל אביב, הפועל ירושלים ואולם של בן שרף ביורוקאפ משודרים באופן בלעדי ב"ישראל היום".  

כזכור, המשחק של הפועל תל אביב היה אמור להיערך באיסטנבול, אך הועבר להיכל אלכסנדר ניקוליץ' בבלגרד מכיוון שהקבוצה הטורקית לא הצליחה להעניק ליורוקאפ והאדומים ערבויות ראויות שיבטיחו את ביטחונם האישי של הצוות והשחקנים. כעת, בן שרף עומד בפני סיכון אישי לא מבוטל ויהיה צריך לנתק את רעשי הרקע על מנת להמשיך להציג על הפרקט את היכולת הטובה שכה מאפיינת אותו במדי אולם.

רק אתמול נחשפנו במשחק הגביע בו אולם הודחה עם הבאזר לחלק מהרפרטואר המרשים שלו שמקנה לו אזכורים במוק דראפטים של ה-NBA. בהפסד 103:100 לבאמברג, שהיה גם הראשון העונה של אולם בכל המפעלים, הוא קלע 20 נקודות, מסר 4 אסיסטים וסיים עם מדד 18 ב-22 דקות בלבד על הפרקט. כאמור, זה לא הספיק לקבוצתו בעקבות שגיאה הגנתית יוצאת מגדר הרגיל של נלסון ויידמן במהלך האחרון, אך ודאי מקדם אותו עוד טיפה בתחזיות לקראת הדראפט. 

israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות

השבוע העמוס של שרף וקבוצתו לא יסתיים עם הטיסה לטורקיה וכבר בלילה שבין רביעי לחמישי הם יעלו על הפרקט במודה סנטר למשחק אימון מול פורטלנד טרייל בלייזרס של דני אבדיה. זו תהיה הפעם הראשונה שבה נראה את שניים מהפרוספקטים הגדולים של הכדורסל הישראלי ביחד על הפרקט, ונקבל קנה מידה בנוגע ליכולת של בן שרף להתמודד עם האתלטיות והרמה של הליגה אליה הוא מכוון להשתייך כבר בעונה הבאה. ככל הנראה המשחק לא אמור להיות תחרותי במיוחד, אך הקבוצה הגרמנית יכולה לשאוב השראה מאלבה ברלין שהדהימה את סן אנטוניו הגדולה לפני עשור וניצחה 93:94 את אלופת ה-NBA דאז.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר