הפועל ירושלים תשוב היום לישראל: "לא פשוט לתפקד במצב הזה"

הקבוצה מהבירה, שרשמה ניצחון ראשון ביורוקאפ, תחזור ארצה • מאמן הקבוצה יונתן אלון התייחס למצב: "שומעים את הקולות מהארץ, וזה קשה מאוד"

הפועל ירושלים רשמה אתמול (שלישי) את ניצחונה הראשון לעונה לאחר שגברה במשחק חוץ בפוניבז׳ על לייטקביליס הליטאית בתוצאה 74:94 ואיזנה את מאזנה ל-1:1 ביורוקאפ.

שבוע לאחר שהפסידו במחזור הפתיחה במפעל לוולנסיה, חניכיו של יונתן אלון שבו לפרקט ותיקנו את המאזן והרושם המאכזב שהותירו במחזור הקודם והשיגו את ניצחונם הראשונה לעונה במפעל בזכות משחק נפלא של ג׳ארד הארפר ויובל זוסמן שבלטו.

לאחר המשחק, ששוחק בליטא בצל המתקפה האיראנית, קיימו במועדון הערכת מצב ולבסוף החליטו לשוב לישראל כמתוכנן בהמשך היום ולא להישאר מחוץ לארץ עד המשחק מול המבורג הגרמנית בשבוע הבא בבולגריה.

מאמן הקבוצה יונתן אלון שיתף בסיום מתחושותיו והתייחס למצב: "אנחנו שומעים את הקולות מהארץ, וזה קשה מאוד. אנחנו רוצים לחזק את האנשים שלנו, את העם והאוהדים, ולקוות שהכל יהיה מאחורינו כמה שיותר מהר. לא פשוט לתפקד במצב הזה. השתדלתי להיות מנותק ולהתרכז בכדורסל ובמהלכי המשחק, ובסיום המשחק הראש עובר לדברים החשובים באמת".

"הלב בבית, בהפסקה וגם בסיום המשחק שמענו את החדשות, מצב לא פשוט ואני שמח שהנזק היה יחסית קטן ושאנשים בריאים וטוב, מקווה שהמצב יהיה יותר טוב בשבילנו, שמחים על הניצחון, אבל בסוף הלב בבית", סיכם יובל זוסמן שבלט עם 20 נקודות.

israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות
יובל זוסמן, צילום: הפועל ירושלים
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר