בפעם השישית ברציפות: מכבי תל אביב עלתה לגמר גביע ווינר

הצהובים, במשחק ההכנה האחרון לקראת פתיחת היורוליג, ברחו בזכות דקות טובות של ג'ורדן לויד וג'יילן הורד בדרך ל-75:82 על הפועל חולון • תפגוש בשבת הבאה את מכבי רמת גן

??? ??? ???? ????? ???? ??-????? ????? 27/09/2024 ?????: ???? ????. צילום: עודד קרני

מכבי תל אביב, כיאה למעמדה, רגילה להגיע לגמר גביע ווינר סל, והיא עשתה זאת גם היום (שישי) לאחר ניצחון 75:82 על הפועל חולון במשחק, שהתחיל שוויוני, נראה ההפך הגמור מכך ונגמר צמוד. 

אחרי רבע ראשון יחסית צמוד, הגיעה בריחה צהובה שהתאפיינה בעיקר בשלשות ונקודות במתפרצת של צמד שכבר מכיר מקרוב את הליגה הישראלית - ג'ורדן לויד וג'יילן הורד, שקלעו בספרות כפולות בדרך ל-36:51. מנגד, שניים מרביעיית הגארדים המובילה של חולוניה, אלייז'ה מיטרו לונג ויפתח זיו, נעדרו בשל פציעות, וזה לא עזר להם כשניב משגב סיים את המשחק במהלך הרבע השלישי אחרי חמש עבירות. 

המחצית השנייה והקובעת התאפיינה במשחק יותר עצבני ולחוץ. רק ב-10 הדקות הראשונות נאלצו השופטים להפריד פעמיים בין שחקני הקבוצות, (לויד ומשגב, ג'ייק כהן ויותם חנוכי), אבל האווירה הספורטיבית והתחרותית נשמרה.

ניב משגב שומר על ג'ורדן לויד, צילום: עודד קרני

למרות החוסרים המובהקים בעמדות הגארד, שהתווספו להיעדרות ההתקפית של דקארי טאקר (0 נקודות ב-0/1 מהשדה עד הרבע הרביעי), חולון הצליחה להישאר בעניינים בזכות שני שחקנים משמעותיים - מרכוס בינגהאם, שלהט מכל הטווחים, וג'יילן אדאמס שהצליח לתרום בעיקר במחצית הראשונה. הם גם היחידים שהצליחו לקלוע שלשות לטובת גיא גודס.

מרכוס בינגהאם נאבק בחסיאל ריברו, צילום: עודד קרני
ג'ורדן לויד, צילום: עודד קרני
ג'יילן הורד, צילום: עודד קרני
israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות

בסופו של דבר, הניסיון והשלשות היו גורם מכריע בזהות המנצחת. ג'ון דיברתולומיאו קלע שתיים רצופות ועזר להפרש לצמוח עד ל-18, מה שנתן קצת תחושה של זמן מת עד לסיום המשחק. לחולון, במיוחד לשחקני המשנה שלה, היו תכניות אחרות. טאקר התעורר, רן סולומון (הרכז היחיד שנותר בסגל) התעלה וההפרש צומצם לשש בלבד דקה וחצי לסיום. סורקין הרגיע מהקו ועצר ריצת 16:4 סגולה בדרך לגמר הגדול ועל התואר הראשון של העונה.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר