3 נציגים להפועל תל אביב ברשימת כוכבי היורוקאפ: "סגל מסוכן"

ב"באסקט ניוז" כללו את פטריק בברלי, ג'ונתן מוטלי וברונו קאבוקלו ברשימת 10 הסופרסטארים של המפעל העונה • גם אקס האדומים בפנים

הרבה לחץ על הכתפיים. הפועל תל אביב, משופעת בסגל נוצץ במיוחד שנבנה הקיץ, ממשיכה להיות מועמדת בכירה לזכות ביורוקאפ ולהשיג את הכרטיס המיוחל ליורוליג בעונה הבאה.

בינתיים, במגזין "באסקט ניוז" בחרו את 10 הכוכבים הכי גדולים שיציג המפעל לעונת 2024/25 וביניהם גם שלושה נציגים של האדומים: פטריק בברלי, ג'ונתן מוטלי וברונו קאבוקלו. 

"הפועל תל אביב הייתה ללא ספק אחד מהמועדונים שהשקיעו הקיץ הכי הרבה מבין קבוצות היורוקאפ", נכתב, "הקבוצה הישראלית החליטה לחזק מאוד את הסגל שלה, ואחד המהלכים הסנסציוניים היה החתמת פטריק בברלי".

"בגיל 36 החליט הפוינט גארד האמריקני לחזור לאירופה. למרות גילו, בברלי יהיה ללא ספק אחד השחקנים שימשכו הכי הרבה תשומת הלב העונה. מבחינה תקשורתית מדובר בתוספת חשובה להפועל תל אביב. בברלי לא יהיה שחקן של 20 נקודות למשחק, אבל אנחנו בטוחים שעם האישיות והאגרסיביות שלו הוא יהיה בין גיבורי עונת היורוקאפ".

פטריק בברלי, צילום: אודי ציטיאט

על מוטלי נכתב: "הגעתו של ג'ונתן מוטלי היא תוספת חשובה מאוד להפועל ואפשר לקרוא לו מותרות ברמת היורוקאפ. האמריקני כבר מכיר את היורוקאפ. בעונת 2021/22, הוא הרשים במדי לוקומוטיב קובאן, עם ממוצעים של 21.2 נקודות ו-7 ריבאונדים למשחק. הנוכחות שלו, יחד ברונו קאבוקלו, הופכת את הקו הקדמי של הפועל תל אביב לאחד הטובים במפעל".

ג'ונתן מוטלי, צילום: אודי ציטיאט

על קאבוקלו: "התוספת האחרונה לסגל העמוס של הפועל תל אביב. הברזילאי, ששיחק בעונה שעברה בפרטיזן בלגרד, כיוון לחזרה ל-NBA במשך רוב העונה, אבל בסופו של דבר הסתפק בעסקה די טובה בישראל. לשחקן יש בהחלט פוטנציאל להיות אחד מכוכבי המפעל בעונה הקרובה, והצטרפותו הופכת את הסגל של הפועל למסוכן עוד יותר". 

ברונו קאבוקלו, צילום: אודי ציטיאט

עוד שחקן שנבחר להיות אחד מכוכבי היורוקאפ הוא אקס האדומים, טיילר אניס: "הפוינט גארד הקנדי מגיע לוונציה אחרי עונה מצוינת בנאפולי, שם גם זכה בגביע האיטלקי. אניס תמיד היה שחקן יורוליג מבחינת כישרון, ראיית משחק ומנהיגות, אבל למרבה הצער, פציעות הגבילו אותו בתחומים רבים בקריירה שלו".

israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות
טיילר אניס, צילום: אודי ציטיאט
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר