הפועל תל אביב סיפקה עוד דוגמה קטנה לכישרון העצום הטמון בה

האדומים הביסו במשחק חד צדדי 72:100 את אריס סלוניקי במשחק ההכנה האחרון לפני גביע ווינר • בזמן שברונו קאבוקלו פורח ופטריק בברלי זורם בשטף המשחק, דווקא ההחתמה הראשונה של הקיץ נותר מאחור • ומה קורה עם בריאן אנגולה?

הפועל תל אביב. צילום: הפועל תל אביב

משחק ההכנה האחרון של הפועל תל אביב לפני כניסתה לגביע ווינר היה טיול קל בסלוניקי נגד אריס וניצחון 72:100, במשחק שלא היה כוחות מהרגע הראשון. את מירב תשומת הלב סיפקה הבכורה של ברונו קאבוקלו, הרכש הנוצץ מברזיל והחתיכה האחרונה בפאזל של הפועל לעונה הזו.

ליותר טוב אי אפשר לצפות ממשחק ראשון. כמה ימים אחרי הנחיתה, כשהוא עוד לא מכיר את התרגילים עד הסוף. אחרי דקות של התאקלמות, הוא כבר סיים עם המספרים הקבועים שלו - 16 נקודות ו-8 ריבאונדים. את השילוב עם ג׳ונתן מוטלי לא ראינו, כי לאורך כל המשחק הם שיחקו אחד במקום השני.

ברונו קאבוקלו, צילום: הפועל תל אביב

במשחק הזה קיבלנו דוגמה קטנה מהכישרון העצום, העומק והכישרון הבלתי נגמר של הפועל ומהיכולת שלה להיות דורסנית. 60 נקודות ו-30 הפרש במחצית הראו את זה. צריך לזכור שאריס אמנם יריבה נחותה, אבל היא עדיין קבוצת יורוקאפ.

במחצית הראשונה ראינו איך הסגל הנוצץ הופך משחק לחד צדדי מהדקה הראשונה ולתחושתי זה אפילו לא 40 אחוז ממה שיש שם. צריך לזכור שבן בנטיל, תומר גינת ונועם יעקב לא שיחקו. עם כל הכבוד להתרשמות ההתקפית, רואים שיש לקבוצה הזו גם לא מעט כלים כדי לשמור ואיש המפתח בתחום הזה הוא הפורוורד איש וויינרייט. דבר אחד שלא היינו יכולים לבחון זו העמדה מספר 4. שני השחקנים המובילים בעמדה, גינת ובנטיל, לא שיחקו וסטפנוס דדאס השתמש ב-ווינרייט המגוון כדי לכסות אותה.

איש וויינרייט. יהיה מפתח הגנתי בעונה הזו,

פטריק בברלי עדיין בהילוך ראשון, אבל ההתרשמות היא שהגישה נכונה. לא מחפש לבלוט יותר מדי, נמצא בשטף של המשחק, משתף את החברים (6 אסיסטים) ולא כופה שום דבר. מעניין מה יקרה כשיעלה הילוך.

כניסה טובה ומפתיעה לקבוצה יש לגיא פלטין. הגארד שהגיע מקרית אתא מאותת שהוא לא יוותר על אף דקת משחק למרות העומס הגדול בעמדות הגארד. הכל בזכות הרצון ההגנה ויכולת החטיפה שלו.

שחקני הפועל תל אביב, צילום: הפועל תל אביב

נקודה מעניינת היא ג׳ו רגלנד. הרכז, שהיה הזר הראשון שהוחתם, לא פתח בחמישייה. עבורו זה חידוש ומצב שלא הכיר. הוא תמיד היה כינור ראשון בקבוצות בהן שיחק. להסתגלות למצב החדש שלו תהיה משמעות גדולה. אין מה לעשות, בברלי יהיה השחקן הדומיננטי בקו האחורי וכולם יצטרכו להסתדר לפי הנתון הזה. כמו שדדאס לא ניסה את השילוב מוטלי-קאבוקלו, הוא גם לא ניסה השילוב רגלנד-בברלי. השילובים הללו עוד יגיעו והם יהיו חלק חשוב בקבוצה המתפתחת והמסקרנת הזו. היכולת של דדאס לחבר את הצמדים האלה ביחד על הפרקט היא מפתח לעונה הזו.

israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות

שימו לב לתעלומה המעניינת שמתפתחת בסגל הזרים. בריאן אנגולה לא היה אמור להיות בקבוצה למרות שהוא מחזיק בחוזה לעונה הבאה. הוא לא ויתר, הגיע לאימונים, משתתף במשחקים ומגלה יכולת טובה (אתמול סיים כקלע מוביל עם 20 נקודות). האם הנחישות הזו תקנה לו בכל זאת מקום בסגל כזר שמיני? אל תפסלו את האפשרות.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר