אחרי השארת חסיאל ריברו: המהלכים הבאים של מכבי תל אביב

במועדון רוצים לייצר עוד המשכיות בסגל ול"ישראל היום" נודע כי רפי מנקו קיבל הצעה לחוזה חדש • במקביל, הקבוצה מנהלת משא ומתן מתקדם עם גארד מונאקו ואקס פנאתינייקוס

הטיזר של פנרבחצ'ה להחתמת ווייד בולדווין

מכבי תל אביב הודיעה היום (חמישי) על הארכת חוזהו של חסיאל ריברו בעונה נוספת וכעת תתפנה לנסות להמשיך ולשמור על המשכיות בסגל. לצד תמיר בלאט, שסיכם לחוזה חדש במועדון לשנתיים וצפוי לגרוף לכיסו 1.2 מיליון ש"ח לכל התקופה, במועדון מנהלים בתקופה האחרונה גם מגעים ראשונים מול רפי מנקו במטרה להאריך את חוזהו.

ל״ישראל היום״ נודע כי מנקו, שנחשב לשחקן חופשי, קיבל מסרים מהנהלת הקבוצה כי היא מעוניינת להמשיך איתו וקיבל לידיו מתווה להארכת חוזה שכולל אופציה לשנתיים נוספת שיכללו שדרוג בשכר בעונה השנייה.

רפי מנקו בטירוף, צילום: אלן שיבר

בגזרת הזרים צפויים בקרוב במועדון להשלים רכש כפול לקו האחורי, שינסה להיכנס לנעליים הגדולות שהותירו אחריהם ווייד בולדויין ולורנזו בראון שעזבו. במועדון מנהלים משא ומתן מתקדם עם צמד הגארדים האמריקאים ג׳ורדן לויד ודרייל מייקון, שצפויים לחזק את סגלו של עודד קטש.

israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות

הגעתו של לויד תתאפשר לאחר שמונאקו החליטה שלא לממש את האופציה בחוזהו של השחקן והוא הפך לשחק חופשי. מייקון, גם הוא שחקן חופשי, סבל מקרע ברצועת ברכו בפציעה שהייתה בחודש דצמבר וצפויה להשבית אותו מפעילות עד לחודש נובמבר ככל הנראה, דבר שהוזיל את עלויות העסקה.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר