צעדת אוהדי הפועל תל אביב לקראת משחק האליפות

הכדורסל חוזר לישראל: קבוצת היורוליג של אגדת ה-NBA תפגוש את הפועל ת"א וירושלים

במסיבת עיתונאים חגיגית, הבעלים של האדומה מתל אביב עופר ינאי הכריז יחד עם טוני פארקר כי וילרבאן תגיע לישראל בספטמבר במסגרת טורניר הכנה לעונה • גם אלופת ליטא ריטאס וילנה תשתתף • מדובר בקבוצות האירופאיות הראשונות שמתארחות בארץ מאז 7 באוקטובר

[object Object]

לראשונה מאז 7 באוקטובר, קבוצות כדורסל אירופאיות יגיעו לישראל. גם אם מדובר במשחקי הכנה לעונה שבפתח, אין ספק כי מדובר בהתפתחות מבורכת. מי שהודיעו על כך הם הבעלים של הפועל תל אביב עופר ינאי, לצד הבעלים של קבוצת היורוליג הצרפתית וילרבאן ואגדת ה-NBA טוני פארקר. בטורניר שייערך בחודש ספטמבר הקרוב ישתתפו שתי הקבוצות, יחד עם הפועל ירושלים ואלופת ליטא ריטאס וילנה.

טוני פארקר, שעבורו היה זה ביקור ראשון בישראל, סיפר: "אני נרגש להביא לכאן את וילרבאן. יודע שלעופר יש הרבה תשוקה לכדורסל". הצרפתי האגדי נשאל האם הוא חשש לבוא לישראל, והשיב: "לא פחדתי להגיע, חבריי אמרו לי שבטוח לי בתל אביב. האנטישמיות בעולם? אני לא מהפוליטיקה, אני מהספורט. אני מייחל לשלום ומקווה שהכדורסל יתפתח בכל העולם".

טוני פארקר. אורח מיוחד בארץ, צילום: מרקו

רכז העבר המזוהה עם סן אנטוניו נשאל על ההתפתחות בכדורסל הישראלי, ונשאל על המעבר בהשאלה של נועם יעקב מקבוצתו להפועל תל אביב: "שיחקתי נגד עומרי כספי וגם נגד הנבחרת, רואים את הצמיחה לאורך השנים. נועם יעקב הוא פרוספקט NBA, מקווה שתהיה לו עונה טובה בהפועל ושייבחר בדראפט בשנה הבאה".

עופר ינאי נשאל האם טורניר ההכנה יוכל לסייע בהשבת משחקי הבית הרשמיים של הישראליות במסגרות האירופאיות ארצה: "אני חושב שהבאת המשחקים לישראל יעזרו. טוני ראה כמה רגוע פה. באירופה אומרים שיש מלחמה, אבל כשרואים שבתל אביב דברים חזרו לנורמליות אז זה עוזר".

עסקה אחת הם כבר סגרו. טוני פארקר ועופר ינאי עם נועם יעקב, צילום: מרקו
israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות
עופר ינאי וטוני פארקר, צילום: מרקו
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו