"אני גאה בבן אנד ג'ריס על נקיטת עמדה לסיום מכירת הגלידה בשטח הפלסטיני הכבוש. פעולה זו אינה אנטישמית. אני לא אנטישמית. השנאה המרושעת שנזרקה לעברי מפחידה אותי. אנא פעלו למען השלום - לא שנאה!", צייצה מיטל ועוררה גל של תגובות מעורבות על ידי המשתמשים של הרשת החברתית.
I am proud of @benandjerrys for taking a stance to end sale of its ice cream in the Occupied Palestinian Territory. This action is not anti-Semitic. I am not anti-Semitic. The vile hate that has been thrown at me does it intimidate me.
— Anuradha Mittal (@Mittaloak) July 27, 2021
Pls work for peace – not hatred!
למיטל, שעומדת בראש "מכון אקולנד" ומגדירה את עצמה כ"פעילה זכויות אדם" עבר עשיר בציוצי הקשורים למדינת ישראל תחת מטריית תנועת ה-BDS.
היא חלק מתופעה שהולכת ומתרחבת בקמפוסים של ארה"ב, בתקשורת וגם בחברות הפרטיות כמו "בן אנד ג'ריס" (שנוסדה על ידי מהגרים יהודים) אשר סוטות מתפקידם בעולם (יצירת רווחים) על מנת לקדם עמדות פוליטיות מובהקות.
בעמוד המכון היא מוצגת כ"מומחית בעל שם עולמי בנושאי פיתוח, זכויות אדם וחקלאות" ו-"חותנת מספר פרסים". כמו כן מזכירים כי מיטל נבחרה על ידי המגזין "The Nation" ל"מובילת הדעות המוערכת ביותר".
בחרם אשר פורסם ב-19 לחודש, החברה בבעלות התאגיד בריטי-גרמני "יוניליוור" (Unilever) הודיעה כי "אנו מאמינים שמכירת גלידה של "בן אנד ג'ריס" בשטחים הפלשתיניים הכבושים איננה עקבית עם הערכים שלנו. אנו קשובים לחששות שחלקו איתנו הלקוחות שלנו והשותפים שלנו בנושא זה".
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו