"אנחנו בימים גורליים ושל הישגים היסטוריים, אבל גם ימים של אתגרים גדולים שעדיין לפנינו: נתניהו בפתח ישיבת הממשלה // איתי בית און / לע"מ

נתניהו: "אנחנו בימים של הישגים היסטוריים, אבל גם של אתגרים גדולים שעדיין לפנינו"

בפתח ישיבת הממשלה אמר רוה"מ כי "אנחנו עושים את העבודה שעם ישראל והדורות של עם ישראל מצפים מאיתנו שנעשה" • "אני מבקש לחזק את משפחות החטופים היקרות, חטופינו תמיד בראש מעייננו - ולא נשקוט עד שנחזיר את כולם", הדגיש • בנוסף, הודה לאזרחי המדינה ובירך: "כי עם כלביא יקום, ונצח ישראל לא ישקר, תחל שנה וברכותיה"

[object Object]

ראש הממשלה בנימין נתניהו אמר היום (שני) בפתח ישיבת הממשלה כי "אנחנו עומדים בפני אתגרים גדולים, אנחנו עומדים בהם יחד, ואנחנו עושים את העבודה שעם ישראל והדורות של עם ישראל מצפים מאיתנו שנעשה". הוא הוסיף והדגיש: "אלה ימים של הישגים היסטוריים, אבל גם ימים של אתגרים גדולים שעדיין לפנינו. אנחנו במלחמה על עצם קיומנו. נאחד כוחות, נלך יד ביד, וננצח את אויבינו".

אזרחים ליד בור שנוצר כתוצאה מתקיפה ברובע הדאחייה בביירות, צילום: איי.פי

"אני רוצה לברך את כל השרים, ואת חברנו גדעון סער שהצטרף אלינו", התייחס נתניהו למינוי המחודש של סער לממשלה, והמשיך: "אני מבקש לברך את מפקדינו וחיילינו בצבא ההגנה לישראל ובכל זרועות הביטחון, שמפליאים להכות באויבינו וזוקפים את קומתו של עמינו.אני מבקש לחזק את חיילנו הגיבורים, בסדיר ובמילואים. בזמן שאנחנו נחגוג את ראש השנה הבא עלינו לטובה, הם ימשיכו להגן על ארצנו באותה מסירות, באותה הקרבה, באותה גבורה שהם גילו לכל אורך השנה האחרונה".

"אני מבקש לחזק את משפחות הנופלים שבזכותם אנו חיים כאן. אני שולח מכאן איחולי החלמה שלמה ומהירה לכל הפצועים היקרים במערכה. אני מבקש לחזק את משפחות החטופים היקרות, חטופינו תמיד בראש מעייננו - ולא נשקוט עד שנחזיר את כולם".

תרגול כוחות צה"ל בגבול לבנון, צילום: דובר צה"ל

"לבסוף, אני רוצה להודות לכלל אזרחי ישראל. לנשות אנשי המילואים, לאבות ולאמהות של לוחמינו, לילדים, על העמידה האיתנה במשך תקופה כל כך ארוכה. אנחנו במלחמה על עצם קיומנו. נאחד כוחות, נלך יד ביד, וננצח את אויבינו. כי עם כלביא יקום, ונצח ישראל לא ישקר. תכלה שנה וקללותיה, ובעזרת השם - תחל שנה וברכותיה. שנה טובה וחג שמח לכולכם".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו