גנץ בחיפה: "אם נסראללה לא יעצור - נצטרך להיכנס ללבנון"

יו"ר המחנה הממלכתי אמר במהלך ביקור בחיפה ובקריות כי "לממשלה ולכוחות הביטחון יש גב רחב ומלא, להמשיך ולפעול עד שנחזיר את הביטחון והתושבים יוכלו לחזור" • "כמו שבדרום הקו האדום שלנו הוא כרם שלום ושדרות, כך בצפון הקו שלנו הוא מטולה, שלומי וקריית שמונה", הוסיף

בני גנץ בביקור בחיפה: "לממשלה ולכוחות הביטחון יש גב רחב ומלא" // דוברות בני גנץ

"ישראל לגמרי צודקת ולממשלה ולכוחות הביטחון יש גב רחב ומלא, להמשיך ולפעול עד שנחזיר את הביטחון והתושבים יוכלו לחזור", כך אמר יו"ר המחנה הממלכתי בני גנץ בסיור שקיים היום (שלישי) באזור חיפה והקריות לנוכח ההסלמה באזור. 

"אם נסראללה לא יעצור את האש, נצטרך להיכנס גם לתוך השטח כדי לאפשר את חזרת תושבינו", אמר במהלך ביקורו, שהחל בפגישה עם ראש העיר קריית ביאליק ועם תושבים ברחוב שבו נפגעו מספר בתים כתוצאה מירי רקטות. 

"אסור שהקו האדום שלנו יהיה תל אביב. כמו שבדרום הקו האדום שלנו הוא כרם שלום ושדרות, כך בצפון הקו שלנו הוא מטולה, שלומי וקריית שמונה. רק כשהתושבים יוכלו לחזור לשם בבטחון - נוכל לעצור את הלחימה", אמר חבר הכנסת. 

בהמשך ביקר במרכז לניהול מצבי חירום של חיפה וקיבל סקירה מראש העיר יונה יהב, יחד עם סגן ראש העיר אביהו האן על מוכנות והיערכות העיר בחירום. 

בסיום נפגש עם ראש המועצה המקומית קרית טבעון, עידו גרינבלום, שהציג בפניו סקירה על היערכות המועצה למצבי חירום וניהול השגרה בצל ההסלמה.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר