ח"כ פרקש הכהן תקפה את ח"כ עאידה תומא-סולימאן: "פשוט בושה - צדקנית, עוכרת ישראל"

הח"כית מהמחנה הממלכתי התייחסה בוועדת הכספים של הכנסת לדברים שכתבה הח"כית מחד"ש ברשת X ובהם: "טבח בדרום לבנון, זוועה, תמיכה עיוורת" • דבריה של סולימאן עוררו את גם את זעמו של ח"כ מילביצקי שצעק לעברה: "צבועה, בוגדת - תעברי ללבנון או לעזה"

ח״כ אורית פרקש הכהן לח"כית מחד"ש: "צדקנית, את אויבת ישראל" // ערוץ הכנסת

צעקות בוועדה: עימות חריף התפתח הבוקר (שלישי) בועדת הכספים בין ח"כ אורית פרקש הכהן  מהמחנה הממלכתי וח"כ עאידה תומא-סלימאן מחד"ש. בפתח הדיון, פרקש הכהן פנתה לתומא-סלימאן ואמרה לה, באופן שחורג ממנהגה לדבריה להסיט את הדיון: "ההתבטאות שלך אתמול בעד הסבל של לבנון זה פשוט בושה וחרפה שיש פה חברי כנסת שלא מסוגלים לתמוך או לגנות את הטבח הנוראי ואת הפשעים נגד האנושות שבוצעו בתושבי מדינת ישראל. אתם צריכים לעשות חשבון נפש אדיר המפלגה שלכם. פשוט בושה - אולי עדיף פשוט שתפסיקי לקבל כסף ממדינת ישראל".

כזכור, אמש כתבה בחשבון ה-X שלה סלימאן בין היתר כי: "עזה עדיין סובלת תחת הפצצות, והמשבר ההומניטרי מחמיר. אין מקום בטוח, גם המפונים מופצצים באוהלים שלהם, חשופים לרעב, מחלות, וגשמים. בגדה הכבושה, המתנחלים תוקפים ומוליכים אימה יום אחרי יום. האם כל זה החזיר את החטופים?".

ח"כ תומא סלימאן לא נותרה אדישה לדבריה של כהן והתפרצה: "העמדה שלי למלחמות לא חדשה לך", כהן תקפה: "את צדקנית, אויבת ישראל. אני פעלתי לטובת החברה הערבית, היא צריכה מנהיגים כמו מנסור עבאס, לא כמוך".

ח״כ עאידה תומא סלימאן: "אתם פושעים נגד האנושות", צילום: ערוץ הכנסת

סלמאן עמדה במיריה: "יש לכם מפלגה הפכפכה", ועוררה גם את זעמו של ח"כ חנוך מילביצקי מהליכוד: "זה טוב מאוד מה שאמרה אורית, אנחנו לא יכולים לקבל מישהו שלא מתנגד לטבח, וזו כל הרשימה הזו. זו רשימה של בוגדים, של שונאי ישראל, אויבים מבית". ח"כ תומא סלימאן השיבה לו: "אתם בושה וחרפה - פושעים נגד האנושות". ח"כ מילביצקי המשיך לצעוק. "כתבה שאנחנו עושים טבח. צבועה, בוגדת - תעברי ללבנון או לעזה".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר