לשכת רה"מ פרסמה שיחה בין שרה נתניהו לאמו של חטוף ששוחרר

אשת רה"מ שוחחה עם אימו של שלומי זיו: ""אמרתי לכם שהילד שלכם יחזור" • לאביו של נועה ארגמני אמרה: "אני מאושרת שליאורה זכתה לחבק את נועה"

"אין לי מילים איך להודות לכם": השיחה של שרה נתניהו עם רוזיטה זיו, אימו של שלומי זיו ששוחרר משבי חמאס // חיים גולדברג/פלאש 90

רעיית ראש הממשלה שרה נתניהו שוחחה הערב (שבת) עם רוזיטה זיו, אימו של שלומי זיו ששוחרר וחזר הביתה וכן עם יעקב ארגמני, אביה של נועה ארגמני. האזינו לשיחה עם אימו של שלומי זיו שפרסמה לשכת רה"מ בראש הכתבה

זיו: ״אין לי מילים איך להודות לכם. שאף אחד לא יעשה עוול ויגיד שראש הממשלה לא רוצה להחזיר את החטופים. האמנתי בזה מהיום הראשון ואני יודעת שהוא עושה הכל כדי להחזיר את כולם״.

נתניהו: "אמרתי לכם שהילד שלכם יחזור. כשבעלי יצא בבוקר לא הפסקתי לדאוג, לקוות ולהתפלל. אין מי שלא מאושר היום וזוקף את ראשו בגאווה. אני מחבקת יחד אתכם את משפחתו של גיבורנו, לוחם הימ״מ ארנון זמורה ז״ל, שראש הממשלה יקרא את המבצע על שמו״.

נתניהו שוחחה גם עם אביה של נועה ארגמני, יעקב.

ארגמני: ״ברוך השם. הודיתי לראש הממשלה ואני מודה לך - הוא הבטיח לי שיעשה והנה הוא עשה. יש לנו ראש ממשלה חזק ואמיץ. בעזרת השם אני מאמין שראש הממשלה, עם הצבא שלנו, יביא את כל החטופים שלנו״.

נתניהו: "״אמן - בעזרת השם ראש הממשלה יחזיר את כל חטופינו. נועה נכנסה ללב של כולנו, ללב של הילדים שלנו. אני וכל המשפחה שלנו מוסרת לכם חיבוק ענק, לך ולרעייתך ליאורה. אני מאושרת שליאורה זכתה לחבק את נועה. אני מתפללת לשלומה ומאחלת לה רפואה שלמה. אני כל כך אוהבת אותה, היא אישה מדהימה ואני מאושרת בשבילה ובשבילכם״.

כזכור, בחודש מרץ האחרון נחשף בחדשות 12 כי נתניהו הלינה על כך שמשפחות חטופים שחזרו לא הודו לה. 

"ראית כמה חטופים החזרנו? אפילו לא אמרו לנו תודה", אמרה אז במפגש על פי הפרסום. 

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר