הפגיעה הישירה בבניין בצפון: "נהריה כבר ממש לא בטוחה״ | תיעוד

תושבי הצפון חוו רצף אזעקות הבוקר כאשר כטב"מים מתאבדים חצו לשטח ישראל וגרמו לבהלה רבה • בתיעוד שצולם מתוך הדירה שנפגעה בנהריה, ניתן לראות את ממדי הנזק • תושב האזור: "על הכטב"מים המתאבדים שמעתי במלחמת רוסיה אוקראינה, וכרגע הם נמצאים גם אצלנו בנהריה״

הפגיעה בנהריה: תיעוד הנזק בדירה שנפגעה

שעות לאחר התקיפה המיוחסת לישראל בסוריה, מתקפת כטב"מים החלה על יישובי הצפון.  בניין רב קומות בנהריה ספג היום (שלישי) פגיעה ישירה מכטב"ם ששוגר לעבר יישובי הצפון.  בשלב זה לא ידוע על נפגעים.  

בתיעוד שצולם מתוך הדירה שנפגעה, ניתן לראות את ממדי ההרס שנגרמו. הכטב"ם פגע בחדר האמבטיה של הדירה וגרם לנזק רב. הכטב"ם חדר את קיר הבניין וגרם לחור סמוך לאסלה. 

תיעוד מנזקי המרפסת בבניין בנהריה, צילום: ללא קרדיט

אבי, תושב נהריה, גר בניין ליד הבניין שנפגע מהכטב"ם, וסיפר "לישראל היום": ״בזמן האזעקה הייתי בבית ונכנסתי ישר לממד. אחרי 2 דקות שמעתי בום חזק והמשיך רצף האזעקות, ולאחר כ-10 דקות יצאתי למרפסת וראיתי שהבניין לידי נפגע.  מזל שאין נפגעים בגוף וזה רק ברכוש. על הכטב"מים המתאבדים שמעתי במלחמת רוסיה אוקראינה, וכרגע הם נמצאים גם אצלנו בנהריה בישראל״.

חגית לב אשר גרה בבניין צמוד לבניין שנפגע ברחוב דולב בנהריה מספרת ל"ישראל היום": ״שמענו אזעקה והיה פיצוץ אדיר ומפחיד מאוד. תוך כדי עוד אזעקה, ולאחר מכן ידעתי שזה בניין לידי. זו שכונה חייה תוססת, ובנס שלא נגרם נזק כבד ונזק בגוף. הפגיעה הייתה סמוך לבית ספר, ממש מרחק של 200 מטרים. האזור חדש ומאוכלס חדש יחסית זה מאוד מסוכן והשכונה ליד כביש 4 החדש ליד ב״ח נהריה".

פגיעה ישירה בנהריה, צילום: ללא קרדיט

"מה-7 לאוקטובר אי אפשר לנהל שגרת חיים. גם מבחינת עבודה, אני לא מסוגלת לעבוד. כל הזמן עם האזעקות אין שקט. אי אפשר לצאת מחוץ לבית. וגם מבחינת חיי משפחה, אתה לא יכול לנהל חיים תקינים עם רצף האזעקות הללו. יש לי שתי בנות, אחת מהם בתיכון שהייתה היום בבית, ואחרי פיצוץ כזה, איך אפשר להסביר לה שנהריה בטוחה. נהריה ממש לא בטוחה״, הוסיפה חגית.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר