מספר התלונות לחברת החשמל בשנה שעברה ירד בכרבע ממספר התלונות בשנה לפניה. כך עולה מהדו"ח השנתי של נציבת תלונות הציבור של חברת החשמל. בשנה שעברה התקבלו בחברה 12,371 תלונות והשגות לעומת 16,189 בשנת 2013 ו-18,384 בשנה שקדמה לה. הירידה החדה בכמות התלונות באה למרות האתגרים שהציבו מבצע צוק איתן ועיצומי עובדים בחברה. עם זאת, רק כ-28 אחוזים מהתלונות נמצאו מוצדקות.
רוצים לקבל עוד עדכונים? הצטרפו לישראל היום בפייסבוק
עוד עולה מהדו"ח, כי הנושאים המרכזיים בתלונות הם דרישות לפיצוי כספי בגין נזקים (38%), חשבונות חשמל וגביה (25%) תלונות בנושא עבודות רשת וחיבורים לבתים (19%), אמינות אספקה (7%), איכות הסביבה (6%) וטיב השירות (5%). יצחק בלמס, מנכ"ל בפועל וסמנכ"ל לקוחות חברת החשמל: "הירידה במספר התלונות מחזקת את החתירה המתמדת לשירות איכותי ויעיל".
נציבת תלונות הציבור והמבקרת הפנימית, רו"ח ניצה רוגזינסקי: "נציבות תלונות הציבור מהווה כתובת זמינה העומדת לרשות הציבור בכל מקרה שלדעת לקוחות החברה הטיפול בתלונתם לא באה על פתרונה".
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו