הסוף לתורים: שטיפת רכבים ללא מים

האפליקציות מגיעות גם לתחום שטיפות הרכבים • בונשיין תאפשר הזמנת ניקיון עד הבית • הטכניקה: שטיפה ללא מים

שטיפת מכוניות ללא מים ובכל מקום (אילוסטרציה) // צילום: GettyImages // שטיפת מכוניות ללא מים ובכל מקום (אילוסטרציה) // צילום: GettyImages

עוד מעט הגשם יחלוף והרכבים של כולנו יהיו מלאים בבוץ. חלקינו נרוץ אל מכון שטיפת הרכבים הקרוב, אבל סביר להניח שניתקל גם בתורי ענק. האם אפליקציה וטכנולוגיה חדשות ישימו סוף לתורים במכוני השטיפה? 

חברת BONSHINE מציעה פתרון פשוט ומהיר לניקוי הרכב שיחסוך זמן יקר בלחיצת כפתור באמצעות אפליקציה ייעודית ללקוחות פרטיים ואפליקציה ייעודית ללקוחות עסקיים.  

החברה משתמשת בטכניקת שטיפה חדשנית ללא מים, באמצעות נוזל ייחודי אשר מבריק את הרכב, מספק לו שכבת וקס ומגן על הצבע. הטכניקה החדשה הינה ירוקה וידידותית לסביבה ומביאה לחיסכון של כ– 30 ליטרים של מים בכל ניקיון. לפי נתוני החברה, כבר בשלב הפיילוט נחסכו יותר ממיליון ליטרים של מים.  

האפליקציה הינה חינמית ומאפשרת לבחור זמן ומקום מועדף לניקיון. נציגי החברה מגיעים לנקות את הרכב מבחוץ ומבפנים, כאשר במקביל ניתן יהיה לתאם גם כמה ימים מראש. האפליקציה מעדכנת און ליין אודות סטטוס הניקוי ומאפשרת תשלום בכרטיס אשראי. באמצעות האפליקציה תוכלו אפילו להשאיר טיפ למנקה. בנוסף, ניתן לדרג את המנקים לפי מדדי שירות ושביעות רצון. 

בשלב הראשון, השירות יהיה פעיל בהרצליה פיתוח ובחודשים הקרובים צפוי להיפרס בכל הארץ ולפעול בשעות העבודה. המחירים יהיו כמקובל בענף ותהיה אפשרות לבחור בין ניקוי חיצוני לניקוי מלא אשר כולל בתוכו חיצוני, פנימי וג'אנטים. 

בונשיין. לנקות את האוטו היכן שרוצים, בלי מים 

לחברה יש אלפי לקוחות עסקיים ופרטיים שכבר נהנים מהשירות. לאחר השלמת הפריסה הארצית השירות יהיהON DEMAND  ( שירותים לפי דרישה) ויהיה זמין בכל מקום וזמן וחניות האפליקציה של אנדורואיד ואפל. 

עד כה גייסה החברה כמיליון וחצי דולר בסבב גיוס אחד מהמשקיעים תאודור גור, אלכס נגורסקי ודוד גלטמן (מייסד) שהשתתף בסבב.  

כיום מועסקים בחברה 40 עובדים הכוללים את חטיבות הפיתוח, שיווק, מכירות, תפעול, שירות לקוחות הנהלה וצוותי הניקיון. החברה צפויה להתרחב במהלך שנת 2016 לארצות הברית ובהמשך לאוסטרליה.   

דוד גלטמן

מאחורי המיזם עומד דוד גלטמן, שכיהן בעברו כמנכ"ל Gett (לשעבר גט טקסי) והשיק את פעילות החברה בישראל, בריטניה ורוסיה.    

דוד גלטמן, מייסד ומנכ"ל BONSHINE סיפר על ההכנות להשקה: "חודשים רבים אנחנו עוסקים בהתרגשות ובאהבה בהכנות והשקה שקטה של השירות. הגענו לאלפים רבים של שטיפות בחודש. יש לנו עשרות לקוחות עיסקיים ואלפי לקוחות פרטיים, שמהם אנחנו מקבלים תגובות חיוביות מאוד לגביי מהות וטיב השירות שאנחנו מגישים להם".

רוצים לקבל עוד עדכונים? הצטרפו לישראל היום בפייסבוק

 

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר