תשכחו ממחברות יד שנייה: גידול בסחר מקוון לקראת שנת הלימודים

לקראת החזרה לבית הספר בחודש הבא, חברת דואר ישראל דיווחה על עלייה משמעותית בקניות אונליין • רק בחודש יולי הגיעו 5 מיליון חבילות

התושבים מתלוננים. דואר ישראל

מבול של רכישות: לקראת החזרה לבית הספר בחודש הבא, חברת דואר ישראל מדווחת על המשך גידול בסחר המקוון. 

על פי נתוני החברה, בחודש יולי בלבד הגיעו לארץ 5 מיליון חבילות, המשקפות עלייה של כ־10% במספר החבילות ביחס לחודש יולי אשתקד. בנוסף, נצפתה עלייה של כ־25% במשקל החבילות לעומת השנה הקודמת, העומד על כ־1,200 טונות. 

בשיתוף טרה

על פי תחזיות דואר ישראל, בחודש אוגוסט הנוכחי צפוי גידול נוסף של כ־%10 במספר החבילות הנכנסות ושל 25% במשקל לעומת השנה הקודמת. לשם ההשוואה, באוגוסט 2018 הזמין הצרכן הישראלי 4.7 מיליון חבילות מחו"ל.

עוד באתר: 

• חוזרים ללימודים עם "ישראל היום"

ההורים שילמו מיליארדים על חינוך

• הפוליטיקאים מספרים על המורים שלימדו אותם

• מדריך החידושים בחזרה ללימודים

• המורה החירשת שפרצה את תקרת הדממה

• ההורים שילמו מיליארדים על חינוך

כדי להתמודד עם העומס הצפוי בנקודות המסירה, בדואר ישראל ממליצים לצרכנים להזמין מראש תור לסניף, בטלפון או באפליקציה. בנוסף, לדיוק המסירה, מומלץ בעת הזמנת המשלוח לציין מיקוד בן 7 ספרות וכן מספר נייד, לצורך משלוח הודעה בעת הגעת הפריט ליחידה.

לדברי דני גולדשטיין, מנכ"ל דואר ישראל, "הגידול המואץ בשוק הסחר המקוון בשנים האחרונות מתבטא גם בחודשי הקיץ, בתקופה שבה רבים מהישראלים נמצאים בעצמם בחופשה בארץ או בחו"ל. למרות זאת, כבר במהלך חודש יולי אנו רואים עלייה במספר החבילות שהוזמנו על ידי הצרכנים. הגידול בהזמנת חבילות דווקא בחודשי הקיץ מיוחס להיערכות ההורים לחזרת הילדים לבית הספר".

גולדשטיין מוסיף כי "הקטגוריה המובילה בהזמנות ברשת היתה תיקי בית ספר, ואחריה כלי כתיבה, קלמרים, מדבקות לספרים ולמחברות, גאדג'טים אלקטרוניים ועוד".

 

 

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר