הלחימה בדרום לבנון: עשרות מחבלים חוסלו בקרבות מטווח אפס, פירים נחשפו במרכזי כפרים

לוחמי צוות הקרב של חטיבת "הזקן", בשיתוף כוחות יחידת הלוט״ר של חטיבת המרום, ממשיכים בפעילות במרחב דרום לבנון • אמצעי לחימה רבים שיועדו לכוח רדואן הושמדו

פיר במרכז כפר בדרום לבנון. צילום: דובר צה"ל

כוחות חטיבת המילואים "הזקן" (8) המשיכים בסוף השבוע בפעילות במרחב דרום לבנון - חיסלו עשרות מחבלים והשימידו עשרות תשתיות תת-קרקעיות. הכוחות נהילו קרבות פנים אל פנים, ופגעו בתשתיות טרור שחיזבאללה פרס לאורך הגבול.

חטיבה 8 איתרה תשתיות תת קרקעיות בלב כפר בדרום לבנון וחיסלה עשרות מחבלים | דובר צה"ל

בפעילותם השמידו הכוחות אמצעי לחימה רבים וביניהם: עשרות רקטות, קלאצ׳ים, טילי קורנט, רימונים ותחמושת שנועדו לשימוש ׳כוח רדואן׳ ביום פקודה. בנוסף, הכוחות איתרו כמה מחסני אמצעי לחימה מצויידים בעשרות טילים בבתים אזרחים.

הלוחמים בדרום לבנון, צילום: דובר צה"ל

בהכוונת הכוחות אותרו תשתיות תת-קרקעיות בלב כפר אותרו עשרות תשתיות תת-קרקעיות, בהן נמצאו אזורי שהייה של המחבלים ואמצעי לחימה רבים. הכוחות ממשיכים בפעילות להשמדת התשתיות במרחב. בנוסף, בהכוונת כלי טיס של חיל האוויר חיסלו כוחות צוות הקרב מחבלים רבים של ארגון הטרור חיזבאללה.

דובר צה"ל

הלחימה בדרום לבנון, צילום: דובר צה"ל

בתוך כך, העיתון הלבנוני "אל-אח'באר" המקורב לחיזבאללה דיווח הבוקר ממקורותיו כי ישראל ביקשה סיוע מארה"ב ומשגרירויות של מדינות מערביות אחרות כדי שייעצו לכוחות צבאיים כמו יוניפי"ל להתרחק מאזור העימות. אותם מקורות סברו כי לבנון צריכה ליזום ישיבה של מועצת הביטחון של האו"ם שתדון לא רק בהפסקת אש אלא גם בערבויות להישארות הכוחות הבינלאומיים בעמדותיהם.

פיר שנחשף במרכז כפר בדרום לבנון, צילום: דובר צה"ל
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר