עו”ד שרון כהן: הפכה מהר מאוד ללוחמת הצדק של רוכבי האופנוע בישראל

כשמדובר ברוכבי אופנוע שנפגעו בתאונה, רוב עורכי הדין יגידו לך דבר אחד: "זה קרב מורכב". שרון כהן? היא לא רוב עורכי הדין. כשאתה עולה על אופנוע, היא זו שתהפוך את העולם כדי להחזיר לך את מה שמגיע לך – ולא משנה מי עומד מולך. אם יש מישהי שאתה רוצה לצידך בקרב הזה, זו עו"ד שרון כהן

עו"ד שרון כהן צילום יקיר שוקרון

בשיתוף עו"ד שרון כהן

החוקים החדשים של הלוחמה המשפטית

רוב האנשים מסתכלים על עורכי דין כמומחים לחוקים יבשים ומסובכים. אבל שרון כהן היא משהו אחר לגמרי – היא אומנית בלוחמה משפטית. “כשאני נכנסת לאולם בית המשפט או ניגשת למו”מ מול חברת ביטוח, זה כמו לעלות לזירת קרב,” אומרת כהן. “יש לי מטרה אחת: לנצח ולמקסם את הפיצוי, ולא משנה מה המחיר.”

היא נלחמת עבור רוכבי אופנוע כי היא יודעת שהם לא מקבלים יחס הוגן. “תמיד חברת הביטוח תנסה להקטין את הנזק. אני כאן כדי לשקף את הנזק של הנפגע ולהביא את הטענות המשפטיות באופן נכון בפני בית המשפט.”

מאמינה ביכולות עד הסוף – “לא הצלחתי, לא שילמת”

שרון כחלק מהיכולת שלה להוציא סכומים שהנפגע לא ציפה לקבל היא מאמינה בהגינות ולכן היא מצהירה שהיא לא תקבל את שכר הטרחה ביצוג שלך אם היא לא תצליח. שכר הטרחה נקבע רק על בסיס הצלחה. זה יתרון משמעותי שעו”ד שרון כהן שמה על השולחן.

שרון כהן היא אשת חזון

עו”ד שרון כהן היא יותר מעורכת דין מקצועית; היא בעלת חזון לשיפור מעמדם של רוכבי האופנוע בישראל. בעיניה, רוכבי האופנוע הם סוג של גיבורים יומיומיים הראויים לייצוג משפטית מקיף.

“רוכבי האופנוע הם חלק חיוני מהנוף התחבורתי שלנו,” מסבירה כהן. “הם בוחרים באמצעי תחבורה יעיל, אך חשופים לסיכונים ייחודיים. משימתי היא להבטיח שיקבלו את ההגנה המשפטית המגיעה להם.”

שרון כהן פועלת לקידום מודעות לזכויות רוכבי האופנוע ולשיפור הבטיחות בדרכים. “באמצעות חינוך, מודעות והגנה משפטית נאותה, נוכל ליצור סביבת רכיבה בטוחה יותר לכולם,” היא מדגישה.
מחויבותה לקהילת הרוכבים באה לידי ביטוי בהבנת האתגרים הייחודיים שלהם ובבניית טיעונים משפטיים חזקים. “כל רוכב שמגיע אליי יודע: אעשה הכל להבטיח שיקבל את הייצוג הטוב ביותר ואת הפיצוי המלא המגיע לו.” עו”ד כהן מייצגת גישה חדשנית המשלבת מומחיות משפטית עם הבנה עמוקה של צרכי הקהילה. היא פועלת לשינוי תפיסתי ביחס לרוכבי האופנוע בחברה הישראלית.

“אני רואה את עצמי כשגרירה של קהילת הרוכבים,” היא מסכמת. “מטרתי היא לא רק לנצח בתיקים, אלא ליצור מציאות בטוחה ומכבדת יותר עבור כל רוכבי האופנוע בישראל.”

״ חברת הביטוח לפעמים עובדת נגד האנשים שאני מייצגת,” היא אומרת. “זה כאילו יש נטייה מובנית לנסות להקטין את הנזק עוד לפני שבכלל שהנפגע נבדק על ידי מומחה רפואי. אני לא מוכנה לקבל את זה. כל רוכב שמגיע אליי יודע דבר אחד: אני אלחם בשבילו, ואני לא אפסיק עד שאשיג את מה שמגיע לו.”

האישה החזקה שמשחקת שחמט במערכת המשפט

בזמן שאחרים מתרכזים בטקטיקות משפטיות בסיסיות, שרון כהן כבר מהלכת כמה צעדים קדימה. היא לא רק מגיבה – היא מתכננת אסטרטגיות מנצחות מלפני תחילת המשחק. חברות הביטוח יודעות שמולה לא משחקים משחקים. היא יודעת כיצד לפצח את השיטות שלהן ולהוציא פיצויים שהם אפילו לא חשבו שיוכלו לתת.

“זה לא עניין של ידע בלבד, אלא של תחכום,” מסבירה כהן. “אני יודעת בדיוק איפה ללחוץ, איך להציג את הראיות בצורה שתגרום לשופטים לראות את התמונה האמיתית. אני לא משחקת לפי הכללים – אני כותבת אותם מחדש.

כוחה של נחישות ומומחיות משפטית

משרדה של עו”ד שרון כהן ידוע ביכולתו לטפל במקרים מורכבים ולהשיג תוצאות יוצאות דופן עבור לקוחותיו. אחד

המקרים האחרונים ממחיש זאת היטב:

לאחרונה, המשרד טיפל במקרה של רוכב אופנוע שנפגע בתאונה. המקרה היה מורכב במיוחד מכיוון שהרוכב נהג ללא ביטוח חובה בתוקף – עובדה שלכאורה הייתה אמורה למנוע ממנו לקבל פיצוי.

למעשה, שני עורכי דין אחרים כבר דחו את המקרה, באומרם לרוכב שאין לו סיכוי לקבל פיצוי. אולם, עו”ד כהן זיהתה אפשרות משפטית וחליטה לקחת על עצמה את הייצוג.

באמצעות ייצוג משפטי מקצועי, יצירתי ונחוש, צוות המשרד הצליח לבנות טיעון משפטי חזק. הם הגישו תביעה לבית המשפט, ולבסוף השיגו תוצאה מרשימה: הרוכב זכה בפיצוי משמעותי של מאות אלפי שקלים.

לוחמת ומטורפת – בדיוק כמו שאתה רוצה בעורכת הדין שלך

שרון כהן לא נרתעת מהסיכונים, וזה בדיוק מה שמבדיל אותה מכל עורכי הדין האחרים. “אם צריך ללכת על כל הקופה – אני שם,” היא מציינת בחיוך נועז. המקרה של אלון (שם בדוי) הוא דוגמה לכך: אלון נפגע בתאונת אופנוע קשה מאוד, וחברת הביטוח ניסתה להציע לו פיצוי מגוחך. כהן לא הסכימה להתפשר. היא לקחה את המקרה לבית המשפט, ניהלה קרב משפטי ממושך – וניצחה. התוצאה? פיצוי של למעלה מ-3 מיליון שקלים לאלון.

“אני לא מפחדת לקחת סיכונים. להיפך – אני אוהבת את זה. זו הדרך היחידה לנצח כשמדובר ברוכבי אופנוע. אם אתה מוכן לשחק על בטוח, אתה כנראה נמצא אצל העו”ד הלא נכון.”

מזיזה את הגבולות – כי רוכבי אופנוע לא יכולים להרשות לעצמם פחות מזה

לשרון כהן יש חזון אחד ברור: לשנות את הכללים עבור רוכבי האופנוע בישראל. היא לא מסתפקת בניצחונות הקטנים, אלא רוצה להוביל את השינוי הכולל במערכת. עם ראייה חדה ומוח משפטי מבריק, היא מצליחה לא רק להשיג פיצויים משמעותיים – היא גם מביאה לתודעה הציבורית את המאבק הבלתי נגמר של הרוכבים.

“אם אתה רוכב אופנוע, אתה צריך לדעת שיש מישהי שנלחמת בשבילך, שתעמוד לצדך עד הסוף, ולא תשאיר אותך לבד מול המערכת.”

לא הצלחתי , לא שילמת!
שכר טרחה על בסיס הצלחה בלבד

התקשר: 09-9715551
או השאר פרטים באתר: https://sh-cohenlaw.com/

האמור בכתבה זו כולל תוכן ומידע מסחרי / שיווקי באחריות המפרסם ומערכת ישראל היום אינה אחראית למהימנותו

 

בשיתוף עו"ד שרון כהן

כדאי להכיר