בשיתוף וובלינקס
אך אם קיימים גורמים נוספים המשפיעים על קידום האתר הוא בניית קישורים, כאשר הכוונה היא לקישורים פנימיים וחיצוניים כאחד. כך שאם יש לכם עסק מתקדם ואתם מעוניינים לקבל את החשיפה הטובה ביותר, זה הזמן להתחיל לבנות קישורים.
קישורים פנימיים – הקישורים שנמצאים בשליטתכם
הקישורים הפנימיים באתר קלים יותר לניהול, שכן הם נמצאים בשליטתכם. מדובר בקישורים היוצאים מהאתר שלכם, וחשוב ליצור היררכיה טובה ביניהם. ככל שתדעו לקשר טוב יותר, כן תזכו לתוצאות טובות יותר בגוגל. הסוד הוא למצוא את האיזון בין הקישורים, לחזק עמודים חלשים ולקשר למקומות הנכונים והרלוונטיים לנושא שבו אתם עוסקים. אחרי הכול, אינכם מעוניינים לסבך את הגולשים שלהם, אלא רק להועיל ולאפשר להם חוויית גלישה טובה יותר.
אם יוצאים מגיעים למקומות נפלאים
וכאן אנו מגיעים לחלק מורכב מעט יותר של קידום אתרים: הקישורים החיצוניים. בניגוד לקישורים הפנימיים הנמצאים באתר שלכם, את הקישורים החיצוניים אתם צריכים לאתר במקומות אחרים וזה לא תמיד פשוט. עם זאת, חשוב להעניק לקישורים אלה את המקום הראוי להם, כי יש להם מגוון רחב של יתרונות שלא ניתן להתעלם מהם:
- תורמים לקידום אתרים – אמנם לא תמיד קל להשיג אותם, אך ברגע שעושים זאת מגיעים למקומות טובים יותר אצל גוגל ומתחילים לטפס למעלה. אט אט, ברגע שתצברו יותר קישורים חיצוניים איכותיים, גוגל תתחיל לתעדף אתכם, שכן היא תראה שאתרים איכותיים מתעניינים בכם.
- מקבלים חשיפה טובה יותר – אם אתם רוצים לחשוף את האתר שלכם כמה שיותר, לא מומלץ להישאר בנישה שלכם בלבד. במקום זאת אתם יוצאים למסע פרסום שלם ומקבלים את הפרסום הנחוץ לכם. אז כדאי לחפש אתרים איכותיים כדי לקשר אליהם את האתר.
- יורים לכל הכיוונים – הקישורים החיצוניים מאפשרים לכם לכוון למטרות שונות ולהגביר את החשיפה בזכות היכולות שלכם. ניתן להפגין את היצירתיות בעריכת ראיונות אישיים, יצירת פוסטים לרשתות חברתיות ועוד.
כיצד ניתן להשיג קישורים חיצוניים בדרך טובה?
אחת הבעיות המשמעותיות יותר בקישורים חיצונים הוא שישנם אתרים מפוקפקים אשר מציעים קישורים חיצוניים בחינם או בסכום סמלי. מפתה להסכים ולהשיג קישורים בדרך זו, אך לא מומלץ לעשות זאת אם אינכם מעוניינים להיכנס לרשימות השחורות של גוגל. במקום זאת, קיימות דרכים אחרות להשיג את הקישורים המבוקשים. אחת הדרכים הנפוצות יותר היא לקנות קישורים. ניתן לפנות לאתרים מובילים ובטוחים כמו אתרי חדשות בבקשה לקנות קישורים. עם זאת, לא כדאי להגזים אם השיטה הזו, שכן גוגל עשויה להביא לפסילת האתר אם תראה שמרבית הקישורים שלכם קנויים. על כן, כדאי לבחון שיטות אחרות להשגת הקישורים המבוקשים. אחת השיטות שנחשבת לבטוחה ומשתלמת לשני הצדדים היא ליצור שיתוף פעולה בין אנשים שאתם סומכים עליכם ובין שני עסקים קרובים. לדוגמה, אם יש לכם מוסך לרכב שאתם מעוניינים לקדם, תוכלו להחליף קישורים חיצוניים עם שותף שיש לו חלקי חילוף לרכב. כך אתם נשארים באותה הנישה וכל אחד משני הצדדים זוכה בקישורים חיצוניים איכותיים.
דרכים נוספות ליצור קשרים חיצוניים הן פשוט ליצור אתר חיצוני בכוחות עצמכם. זה יכול להיות עמוד בפייסבוק או באינסטגרם, ערוץ יוטיוב או אפילו כמה מאמרים בבלוג. תוכלו לפרסם ראיונות אישיים שידברו אל לבם של האנשים בתוספת קישור לאתר שלכם, וכך ליצור חשיפה גבוהה יותר. ניתן אף לנסות וליצור ערך בוויקיפדיה. אמנם הסיכוי שתישארו בוויקיפדיה זמן רב אינו גבוה, ועדיין כדאי לכתוב ערך, שכן לעורכי הוויקיפדיה חוקים משלהם, ולפעמים הם דווקא מפתיעים ומאשרים ערך זה או אחר. כמו כן, גם אם נשארתם בוויקיפדיה במשך כמה שעות, קיבלתם חשיפה מאחד האתרים המובילים ביותר בגוגל.
בוחרים את החברה שתעזור לכם עם קידום האתרים
אחת השאלות ששואלים את עצמכם בעלי העסקים היא מדוע הם תמיד מוכרחים לפנות לחברה לקידום אתרים במקום לקדם את האתר בכוחות עצמם. יש כאלה שאף מנסים זאת, ומגלים שמדובר במיומנות שהיא מעבר לבינתם. נוסף על כך, קידום אתרים הוא עבודה במשרה מלאה ויש צורך לעמוד עם היד על הדופק כל הזמן, בייחוד כאשר מדובר בנושא כמו בנייה של קישורים. בניית קישורים היא מלאכתם של מקדמי האתרים המקצועיים והאיכותיים, שכן זוהי אחת הפעולות מני רבות שצריך לעשות כדי לקדם את האתר. לפיכך, חשוב לפנות לאנשי מקצוע המכירים את התחום מקרוב. מומלץ לפנות לחברה שיש לה לפחות חמש שנים בקידום אתרים, וגם כזו שאינה קופאת על השמרים, אלא פועלת ומתפחת לאורך זמן. רק בדרך זו תוכלו להשיג את כל התוצאות הראויות. כמובן, מומלץ גם לבחון את המחירים שמציעה החברה וגם להיפגש עם הצוות שלה פנים מול פנים על מנת לראות עם מי אתם עומדים לעבוד לאורך תקופה ומה מציעים אנשי המקצוע. בסופו של דבר, אם יש ביניכם הבנה וכימיה טובה, תוכלו להגיע רחוק עם קצת עבודה משותפת.
פונים לוובלינקס ומתחילים לקבל תוצאות
אם אתם מחפשים חברה מנוסה ומקצועית בתחום קידום האתרים הכירו את וובלינקס. החברה מתמחה במיוחד בקידום האורגני, מציעה ללקוחותיה שירות מקצועי ללא פשרות, פועלת בשקיפות מלאה וגם אינה עובדת עם אתרים מפוקפקים. כך שכל מי שמגיע לוובלינקס מרגיש שהוא נמצא בידיים טובות. מעבר לכך, החברה מציעה מגוון רחב של שירותים בתחום בניית אתרים כמו השגת קישורים איכותיים מתאימים, בניית קישורים בדרך מקצועית, ביצוע אופטימיזציה לשיפור תהליכים, מחקר תוכן, כתיבת מאמרי קידום, ביצוע חקר מילות מפתח ועוד. עם צוות אנרגטי שאוהב את עולם הקידום, אתם יודעים שהגעתם למקום הנכון.
בשיתוף וובלינקס