כנס השיווק והפרסום של "ישראל היום", "שיווק נבואי", נגע גם בשינויים העסקיים והפרדיגמות השיווקיות והאסטרטגיות שחוללה בעולם מגפת הקורונה, על ההשפעה העצומה שלה על דרכי השיווק, הקשר עם הלקוחות, צפי לעתיד במציאות משתנה, שימור לקוחות ועדכונם תוך כדי המגפה.
אורי סירקיס, מנכ"ל חברת התעופה ישראייר, אחד התחומים שהכי נפגעו בקורונה, התייחס למצב השוק, לרכישת החברה וכן להחלטות האחרונות של קבינט הקורונה בכל הנוגע לכניסות ויציאות מהארץ, שאותן הוא מברך. "אני מעריך שהתוצאות יראו כי התחלואה לא מגיעה בהכרח מנתב"ג", הצהיר סירקיס. "ישראייר החליטה לפעול במשבר אחרת לחלוטין מחברות תעופה אחרות. המטוסים שלנו המשיכו לטוס. בסופו של דבר, גם בגלל העובדה שנותרנו לבדנו, חלק גדול מהתנועה הגיעה אלינו. השאיפה שלנו היא להגיע ביולי לביצועי שנת 2019".
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו