מיליון לייקים בייבי

יש להם חשבונות אינסטגרם מושקעים, מלתחות מהסרטים ועשרות אלפי עוקבים  תכירו את הילדים הישראלים שחורכים את הרשתות החברתיות עוד לפני שחגגו את יום הולדתם העשירי - ואת ההורים ואנשי המקצוע שעומדים מאחוריהם

צילום: יהושע יוסף // "אני אוהבת שמאפרים אותי ומסדרים לי את השיער". אנסטסיה אברבוך בת ה־8 והוריה נטליה ואלכס

להראל אליהו מראשון לציון יש 22,200 עוקבים באינסטגרם, נכון להשבוע. לעוקבים הנרגשים מחכות שלל תמונות, שלא היו מביישות שום הפקת אופנה מקצועית - בכולן הוא לבוש בגדים ממותגים מלאי סטייל ושיק. הראל אליהו הוא בן 6.

"פתחנו לו חשבון לפני שלוש שנים", אומרת האם אורית. "העלינו כמה תמונות, קיבלנו שניים־שלושה לייקים, וראינו שכלום לא קורה, אז סגרנו את החשבון. כשהוא היה בן 4, החלטנו שוב לפתוח. הפעם גם דאגנו לתחזק את החשבון, אחותו הגדולה הילה עושה את זה".

"ראיתי שאח שלי מצטלם יפה, ואני ואמא החלטנו לפתוח לו חשבון", מספרת הילה (15). "כשהעלינו תמונות, ראינו שהראל מקבל המון לייקים, ושמספר העוקבים עולה".

"היא לא ציפתה לזה", מוסיפה אורית, "והיתה בהלם שאח שלה הקטן כזה חתיך. זה כיף לילדה שלי להתעסק בצילום של אח שלה".

הילה אומרת שהיא לא מקנאה באחיה, וגם האחות שירה (13) גאה מאוד באח הקטן. האם אורית מספרת שהיא מחליטה יחד עם הראל והילה מה יעלה ומה לא. "כשהראל ביום רע ואין לו מצב רוח, אני לא מצלמת אותו ולא מעלה תמונות. אנחנו מצלמים שתיים־שלוש אופציות של מערכות לבוש לכל תמונה. אני שרוטה בעצמי עם בגדים, אז הבגדים של כולם פה מדוגמים מגיל אפס. חשוב לי שהוא ייראה טוב, וחשוב להראל הסטייל ושהשיער יהיה יפה".

אנחנו יושבים בסלון המרווח של משפחת אליהו. הטאלנט הצעיר מסורק בקפידה ולבוש בחולצה מכופתרת ובסקיני ג'ינס. כשאני שואל אותו על החיים מאחורי הקלעים של עולם הזוהר, הוא מחייך בביישנות. "אני אוהב סטייל ולהצטלם ולהתלבש יפה. כשאגדל אהיה מפורסם כמו מסי".

אורית (43) אומרת ש"זה בונה לו את הביטחון. בגן וברחוב הוא מיני כוכב, ובשכונה יודעים שזה הראל אליהו. מזהים אותו ומצטלמים איתו. כשהוא מקבל על תמונה 3,000 ו־4,000 לייקים, זה בונה אותו".

הוא בונה את הביטחון מלייקים?

"לא, הוא לא צריך את הלייקים בשביל הביטחון. הוא מאוד מקובל בחברה, הולך לחוג כדורגל, וגם בזה מאוד מצליח, ילד שרוכב בלי גלגלי עזר כבר שנתיים ושוחה. הוא ילד רגיל לכל דבר. הלייקים הם תוספת".

ומה אומרים במשפחה? מה אומרים החברים?

"בהתחלה אמרו שהוא קטן מדי, ושאלו אותנו בשביל מה הוא צריך את זה. אבל היום, כשהם רואים את העוקבים והתגובות, אז מפרגנים מאוד. הם קוראים לו 'הכוכב שלנו', ומאוד שמחים בשבילו".

למזלו של הראל, הוא עוד לא יודע לקרוא, והילה מקפידה למחוק הערות פוגעניות ולחסום את כותביהן. "רוב העוקבים שלו בני 8 ומעלה", מספרת אורית, "ואני נדהמת מהרוע של ילדים, שמקללים אותו ומאחלים לו דברים רעים. אנחנו מדברים על נערים בני 12, שלא מבינים שמדובר בילד בן 6. הילה תמיד מעדכנת אותי על דברים כאלה, ואני מוודאת שהראל לא ייחשף לזה".

אורית היא בעלת בוטיק לבגדי נשים בראשון לציון. בעלה, תומר (42), מנהל רשת של בתי ספר לכדורגל. "המטרה שלנו היא לאפשר להראל לפרוץ את גבולות האינסטגרם", היא אומרת, "להגיע לטלוויזיה, להשתתף בפרסומות ולשחק בסדרות. הוא כבר מיוצג בסוכנות דוגמנות".

כבר פנו אליכם חברות בבקשה לשיתופי פעולה?

"היו כמה פניות, אבל בינתיים זה עוד לא הסתדר. היה לו אודישן אחד לפרסומת. הוא לא התקבל, אבל ראיתי שהוא ממש אהב את האודישן. הוא ילד של אמא, וילד מיוחד. כרגע זה נראה מבטיח". 


הראל אליהו (6), אמו אורית ואחותו הילה. "אני אוהב סטייל ולהצטלם ולהתלבש יפה. כשאגדל אהיה מפורסם כמו מסי" // צילום: אריק סולטן

זה היה דור העתיד של כוכבי הוליווד, ובהם ילדיהם הפוטוגניים של ויקטוריה ודיוויד בקהאם, שהחל את טרנד חשבונות האינסטגרם לפני כ־4 שנים, וכיום מונה חשבון האינסטגרם של כל אחד מהם מיליוני עוקבים. עד מהרה, גם ילדי הסלבס שלנו החלו לככב ברשת החברתית.

נטלי דדון, דוגמנית ואושיית אינסטגרם, הפכה את בנה ריף רפאל לכוכב רשת בעצמו. כשהיה בן שלושה שבועות פתחה לו חשבון אינסטגרם משלו, והיום יש לילד בן השנתיים 26,300 עוקבים. 

כשבתם של ניקול ראידמן ומיכאל צ'רנוי, מישל, היתה בת 4, פתחה לה אמה חשבון אינסטגרם. ריצ'י, אחיה הקטן, לא חיכה כל כך הרבה זמן, וכבר בגיל שנה התחדש בחשבון אינסטגרם משלו. כיום יש למישל בת ה־8 61,700 עוקבים, וריצ'י בן ה־4 מסתפק ב־28,300. 

חשבונות האינסטגרם של האחים לבית ראידמן כוללים תמונות שלהם בבגדי מעצבים דוגמת גוצ'י, שאנל, מוסקינו ודיור. לצד תמונות מחופשות ביעדים יוקרתיים בעולם, יש שם גם סטוריז מארוחות משפחתיות, מסעות שופינג וטיולים עם אמא ואבא ברחבי הארץ. 

"מישל רצתה שאפתח לה חשבון אינסטגרם, היא ממש הציקה לי עם זה", אומרת ניקול ראידמן. "פתחתי לה את החשבון, ואפשר לראות שם בעיקר את החיים שלה ואת מה שהיא אוהבת ללבוש, כי אופנה היא חלק בלתי נפרד מהחיים שלה.

"כשריצ'י היה בן שנה, מישל ביקשה ממני לפתוח גם לו חשבון. היום יש לילדים שלי כמות עוקבים שלא מביישת שום סלב במדינה".

את הביקורות היא ממהרת להדוף. "תמיד יהיה לאנשים מה להגיד, אבל אני שומעת רק דברים טובים ולא קוראת טוקבקים. החיים שלי ציבוריים, והילדים הם חלק מהחיים האלה. הם חיים את העולם שלי וחשופים גם ככה, ולכן זה נראה לי בסדר שיהיו להם חשבונות אינסטגרם, שאני שולטת על התוכן שלהם. לכל הילדות בכיתה של מישל יש אינסטגרם, ואין סיבה שגם לה לא יהיה.

"אני מפקחת על מה שמישל מעלה. הרבה פעמים היא מתייעצת איתי מה לכתוב. חשוב לי לא לחשוף יותר מדי מהחיים שלהם, אני לא מעלה תמונות פרובוקטיביות או תמונה של אחד מהם במקלחת".

יש שיתופי פעולה מסחריים?

"אין בכלל מה לדבר על זה. אני רוצה שזה יהיה מקום נקי שלהם, שבו הם משתפים את העוקבים בחוויות וברגעים יפים בחיים".

A post shared by Michelle Raidman Chernoy (@michelleraidman) on

Sep 13, 2017 at 12:43pm PDT

אנסטסיה אברבוך מנתניה, בתו של קופץ המוט האולימפי אלכס אברבוך, רק בת 8, וכבר כוכבת רשת. את חשבון האינסטגרם פתחו לה הוריה לפני שנתיים, וכיום יש לו 76,200 עוקבים.

"פתחתי לה את החשבון כשהיא היתה בת 3, אחרי שרשמנו אותה לסוכנות דוגמנות", אומרת אמה נטליה (43). "חברה שלי הציעה לי שהיא תדגמן בחברה שלה, והסכמתי. מאז היא מדגמנת למותגים רבים בארץ, וביניהם הודיס, קסטרו ופלפל קידס. כמו שלדוגמניות בכל העולם יש חשבון אינסטגרם, גם לאנסטסיה יש. אני זאת שמנהלת אותו".

במהלך השיחה אנסטסיה יושבת ליד אמה, לבושה בשמלה ורודה. שערה הזהוב גולש על כתפיה והיא מרבה לחייך. "כן, אני אוהבת לדגמן ולהצטלם", היא אומרת. "מסדרים לי את השיער, מאפרים אותי, ואני נראית יפה". 

"מאז שהיא היתה קטנה, אמרו לנו כל הזמן שהיא יפה", ממשיכה נטליה. "האחיות שלה מאוד שמחות בשבילה ואומרות שהיא מיוחדת, ושהיא תהיה דוגמנית מאוד ידועה. היא הראשונה במשפחה שנכנסה לתחום הזה.

"כשלאנסטסיה יש יום צילום, זה תמיד יהיה חצי יום, ורק אחרי בית ספר, או ביום שישי. אני לא מוכנה שהיא תפסיד לימודים. היא גם מתעמלת והולכת לחוג ריקודים סלוניים ולחוג להתעמלות אמנותית".

לנטליה ואלכס שתי בנות נוספות: טניה (23) ודיאנה (15). "קודם כל חשוב לי שאנסטסיה תצליח בלימודים ובספורט", אומר אלכס (43), כיום בעל מועדון אתלטיקה בנתניה ובירושלים. "שלוש הבנות שלי עוסקות בהתעמלות תחרותית, וזה מכניס למשמעת ולמסגרת. אני יודע כמה חשוב להתמיד כדי להצליח, וככה זה גם בכל מה שאנסטסיה עושה".

על הסכומים שמכניסה הילדה לחשבון הבנק לא מוכנים ההורים לדבר בשום אופן. "כבר כתבו עליה שהיא תהיה כמו בר רפאלי, אבל היא קודם כל אנסטסיה", אומרת נטליה, "והיא עושה מה שהיא אוהבת. אנחנו לא דוחפים אותה.

"כשהיא היתה קטנה יותר, היו פעמים שלא התחשק לה ללכת לדגמן. הסברנו לה שאי אפשר להזיז את יום הצילום. היום היא כבר שואלת בעצמה מתי מצטלמים".

האינסטגרם של אנסטסיה כולל גם תמונות שזכו לביקורות, בטענה שאינן הולמות. באחת התמונות היא מצולמת בתסרוקת שיער נפוחה, כמו ילדות בתחרויות היופי האמריקניות השנויות במחלוקת. התמונה הפכה ויראלית, וזכתה גם לתגובות קשות ברשת, אבל נטליה לא מתרגשת.

"היא דוגמנית, וזה המקצוע שלה. בחו"ל מצלמים ככה ילדות במגזינים הכי נחשבים. התמונות של אנסטסיה יפות ורגילות, ואני לא מבינה מה הביג דיל. 99 אחוז מהתגובות חיוביות ומחמיאות. גם אם אעלה תמונה שלה בחולצה עם שרוולים ארוכים וחצאית ארוכה, לאנשים יהיה מה להגיד".

ואנסטסיה מוסיפה: "אני אוהבת את כל התמונות שלי באינסטגרם, כי הן מאוד יפות".


נדב לוי. "תופסים את הילדים בשלב מוקדם ומביאים אותם אלינו" // צילום: יהושע יוסף

מהצד השני של מסכי המחשבים והסמארטפונים, נמצאות חברות שמנסות לזהות ולאתר את כוכבי הרשת הצעירים בעלי הפוטנציאל המסחרי הגבוה ביותר. "לכל חברה מסחרית תקציב ייעודי לפרסום באינסטגרם", מסביר נדב לוי, מנכ"ל סוכנות "לידרס פרסונל מנג'מנט". "אם פעם היה מדובר בשאריות התקציב, כיום זה הדבר הראשון שמביאים בחשבון".

הסוכנות שהקים בשנת 2011 מייצגת ילדים ובני נוער בעלי יכולת השפעה גבוהה ברשתות החברתיות ומנסה להשיג להם הופעות במדיות השונות, בקולנוע, בתיאטרון ובדוגמנות. סוכנויות מסוג זה גובות בדרך כלל עמלה של 30-20 אחוז מהסכום שמשלמות החברות השונות לילד. על פי ההערכות בענף, עולם התוכן של כוכבי הרשת הצעירים עד גיל 18 גלגל בשנה שעברה כ־15 מיליון שקלים.

איך אתם בוחרים את הילדים? 

"יש לנו תוכנה לזיהוי מובילי דעה בשם 'אנלייזר', שסורקת מדי יום את הרשתות החברתיות - אינסטגרם, סנאפצ'ט, מיוזיקלי ויוטיוב - ומאתרת אותם. המערכת מזהה אם מדובר בלייקים ובעוקבים מזויפים או קנויים.

"שם אנחנו באמת מוצאים את הילדים שיהיו מובילי הדעה הבאים, שהם יצרני תוכן טוב שמביא עוקבים. בשפה המקצועית קוראים להם נכס דיגיטלי. תופסים אותם בשלב מוקדם ומביאים אותם אלינו".

כל אחד שגורף לייקים יכול להתקבל לסוכנות? 

"לא. יש הורים שלא מבינים שכדי להיות כוכב רשת, הילד חייב להביא ערך מוסף, אחרת זה לא יעבוד. אנחנו לא מייצגים את כולם, אלא רק כאלה שיש להם נטייה למקצוע מסוים, כמו משחק, הנחיה, ריקוד או שירה. ילדים שסתם רוצים להיות מפורסמים, או שהוריהם רוצים שהם יהיו מפורסמים, אנחנו לא לוקחים.

"יכול להיות שיש כוכבי רשת שמצליחים ליצור באזז גם בלי הכשרה, אבל אני משער שזאת בועה שתתפוצץ. זה בדיוק כמו התקופה שבה התחילו לגלות כל מיני כוכבי ריאליטי נטולי כישרון, שנעלמו כי לא היה להם באמת מה להציע".

לדעתך, אלה הילדים שרוצים - או ההורים?

"פעמים רבות אנחנו מרגישים שהאימהות רוצות את זה יותר מהילדים. הן באות להגשים את החלום שלהן, דרך הילדים. קל מאוד לזהות את זה. כשאימהות מספרות שבצעירותן הן היו רשומות בסוכנות דוגמניות ולא יצא מזה כלום, או כשהן מדברות המון על בר רפאלי - אתה מייד מבין שהן חיות דרך הילדים.

"כוכבת רשת מפורסמת הגיעה אלינו עם אמא שלה לפגישה כשהיתה נערה בתחילת דרכה. היא פתחה מגזין בידור והראתה לי מדור שמדרג את הלבוש של סלבס בהשקות ובאירועים, ואמרה שזאת השאיפה שלה. 

"אמרתי לה שלא בשביל זה אנחנו כאן, והאמא קפצה ואמרה שהילדה רוצה לעשות פסטיגל ולהצטלם לשערים של כל מיני מגזינים. היא והרבה הורים אחרים לא מבינים שכדי להשתתף בפסטיגל או להופיע על שער של מגזין, צריך כישרון מסוים. 

"מניסיוני, ילדים שיודעים מה הם רוצים, יודעים גם לדבר ולהתבטא. ברגע שההורה מדבר בשם הילד, זה גורם לי להבין שמדובר בחלום של ההורה. אם זה היה כל כך בוער בילד, אז הוא היה מדבר".

ד"ר תרצה יואלס, ראש התוכנית להתפתחות הילד באוניברסיטת חיפה, מדגישה גם היא שחשוב להבחין בין מצב שבו הילד מאוד רוצה להיות כוכב רשת לבין מצב שבו ההורה דוחף: "הצלחה של ילדים ברשת יוצרת אשליה אצל בני גילם שמאוד פשוט להפוך להיות כוכב רשת. המדיה הזאת מאוד מטעה. ילד חושב שברגע שהוא רואה את עצמו ברשת, כל העולם רואה אותו והוא מפורסם.

"אבל לחשיפה ברשתות החברתיות יש גם יתרונות. היא יכולה לסייע לגלות כישרונות חבויים של ילדים, שאולי לא מגיעים לאודישנים ולסוכנויות, והרשת מאפשרת להם להתפרסם. 

"חשוב להבין שזה לא מחייב שכל ילד 'יעבוד' בזה ויהיה כישרון בינלאומי עם מיליוני עוקבים. יש הרבה ילדים שעושים את זה בשביל הכיף, ההתעסקות והתחביב. גם הצלחה קטנה היא משהו שיכול לעודד ולבנות ביטחון אצל ילדים. פידבקים ממשהו שעשית יכולים בהחלט לסייע לילד להתפתח ולגלות את עצמו ואת הדברים שהוא טוב בהם". 

ד"ר תרצה יואלס. "הצלחה של ילדים ברשת יוצרת אשליה אצל בני גילם שמאוד פשוט להפוך לכוכב" // צילום: יהושע יוסף

גם ילדים שמעוררים עניין רב ברשתות החברתיות ומגלים כישרון אמיתי, עלולים לנחול אכזבה מהירה. "אתה יכול לראות את זה בתוכנית 'הבנים והבנות', שמשודרת בערוץ הילדים (שעשועון שבו מתנסים המשתתפים במשימות שונות; י"מ)", אומר לוי. "רוב המשתתפים הופכים לנכסים דיגיטליים וזוכים לפופולריות, אבל אז מגיעה העונה הבאה, ופתאום יש מתמודדים חדשים שהעוקבים מתעניינים בהם.

"לחלק מהילדים קשה להכיל את זה. כמות הלייקים, העוקבים והתגובות יורדת, ובתחושה שלהם, פחות אוהבים אותם. יש הורים שלא יודעים להתמודד עם הסיטואציה, כי הם בעצמם לא מבינים את חוקי המשחק הזה שנקרא רשתות חברתיות".

המלהקת אמירה בוזגלו עבדה בין היתר עם צוות התוכנית שלוי מדבר עליה. "יש אודישנים שבהם תראה ילדים מאוד מוכשרים שרק מחכים להזדמנות לשיר, להציג ולרקוד, רואים את הכישרון מהשנייה הראשונה שהאודישן מתחיל. אבל אני רואה לא מעט אודישנים שממש כואב לי על הילדים". 

למה?

"הורים מלבישים את הילדים שלהם הכי יפה, ולפעמים באים מרחוק. הילדים עייפים, אין להם כוח או שהם מתביישים, כי הם מבינים שבוחנים אותם. הם מתחילים לבכות ולא עושים מה שמבקשים מהם, ואני רואה בשפת הגוף של ההורים שהם מתחילים להתעצבן. בהתחלה אני מרגיעה את הילדים ומדברת איתם, אבל ברור לי שהילדים לא רוצים להיות פה. ההורים לא מוותרים, כי הם מבינים שהילד לא עבר את האודישן, ומנסים לשכנע אותי לעשות לו אודישן נוסף. זאת סיטואציה לא נעימה.

"זכור לי מקרה שכואב לי עד היום. הייתי באמצע אודישנים לסדרה בטלוויזיה, ופתאום אמא אחת שלא הוזמנה פשוט נכנסה לחדר שלי ואמרה: 'אני צריכה אותך דחוף'. עצרתי הכל ויצאתי אליה. היא אמרה לי שכבר הרבה זמן היא כותבת לי בפייסבוק שאני חייבת לראות את הילדה שלה, וזה לא בסדר שאני לא עונה.

"הילדה, בערך בת 5, עומדת לידה מבוישת, ואז האמא אומרת לה: 'נו, תגידי לה מה שאמרתי לך'. הילדה נבוכה ומגמגמת, והאמא צועקת עליה: 'תדברי כבר! לא בכל יום אנחנו רואים אותה!'

"הילדה אמרה: 'אני רוצה להיות כוכבת טלוויזיה ולשחק בסדרות'. הסתכלתי על האמא, ואמרתי לה שנראה לי שהילדה לא ממש רוצה. האמא אמרה לה: 'אפשר להרוויח בזה הרבה כסף. נכון שאת רוצה אוטו חדש ובגדים יפים? אז זאת הדרך'.

"צריך להבדיל בין ילדים שההורים דוחפים אותם להיות מפורסמים, בלי שהילד מוכשר ובאמת רוצה בזה, לבין ילדים שרואים בבירור שהם יהיו חיות במה, וההורים רק מכוונים אותם.

"אמליה, בתה של מיה דגן, היא מקרה קלאסי של כישרון שאי אפשר לפספס. רואים את זה המון באינסטגרם של מיה, שניסתה לחכות קצת שהילדה תגדל, אבל כשליהקתי ילדים לפרסומת של רשת אופנה, אמרתי לה שאין טעם לחכות, כי זה בדם של הילדה. היא הביאה אותה לאודישנים, והילדה טרפה את המצלמה ולוהקה לפרסומת". 

מה הטיפ שלך להורים?

"חשוב לדעת אם הילד אוהב את זה באמת, וגם אז - ללכת איתו בקצב שלו".

לפני שלוש שנים פתחו טל ודנה גופמן לוי מירושלים חשבון אינסטגרם לבתם עמית (8). היום מונה החשבון 10,900 עוקבים. יש בו שלל תמונות, שרעמת התלתלים ועיניה התכולות הן מוטיב מרכזי בהן. בחלק מהתמונות שצילמו הוריה, היא מחייכת חיוך מתוק, ובאחרות היא מביטה במבט נוגה לעבר המצלמה. נראה שהמצלמה אוהבת אותה - והיא אוהבת את המצלמה.

טל (38) הוא בעל חברת תאורה לאירועים, ודנה (39) עובדת במשטרה. יש להם שלושה ילדים נוספים - הראל (14), אגם (10) ומיכאל (5). כשאנחנו נפגשים בביתם המטופח בירושלים, עמית מודיעה לי ש"כשאגדל, אני אהיה כמו גל גדות", ואביה מחייך בסיפוק.

"היא משהו מיוחד", הוא אומר. "את האינסטגרם פתחנו אחרי שראינו שאנשים ברחוב לא מפסיקים להגיד לנו כמה היא יפה. ברגע שהאדם העשירי אומר לך את זה במהלך היום, אתה מבין שיש פה משהו.

"אני צופה בכל מיני תוכניות טלוויזיה ומסתכל על ילדים אחרים באותו גיל, ומבין שעמית קיבלה מתנה. כל הילדים יפים, וגם אצלנו במשפחה, כל שלושת האחרים יפים מאוד. אבל לעמית יש משהו אחר. סוג של אקס פקטור".


"כשאגדל, אני אהיה כמו גל גדות". עמית גופמן לוי (8) ואביה טל // צילום: יהושע יוסף

האם האקס פקטור הזה מכניס לכם רווחים, אני שואל את טל, והוא משיב: "יש הורים שאוהבים שהילדים שלהם מצטלמים תמורת בגדים ונעליים. אנחנו מראש רצינו שהיא תעשה דברים גדולים לילדים, ומכוונים לקמפיינים חשובים. נרשמנו לסוכנות, והיא השתתפה בצילומים למותגים גדולים כמו הודיס, ד"ר פישר, רשת גולף וקנדה ישראל. היא מרוויחה יפה על הצילומים".

לא רע לילדה בת 8.

"עמית היא קודם ילדה, ורק אחרי זה דוגמנית. אני נותן לה יד חופשית לשחק עם חברות וחברים כמו כל הילדים, להתלכלך ולהיפצע. המזל שלי שהיא קצת פחדנית, כי אני תמיד חושב שאם היא תיפול ותהיה צלקת, הלכו הצילומים. לעמית אין שליטה על החשבון, כי היא קטנה מדי. אמא שלה רואה מי מעוניין לעקוב אחריה ובודקת מי הוא, ואם זה חשבון מזויף, או אולי פדופיל. ברגע שכותבים משהו לא יפה, אנחנו מוחקים את הכותב והוא נחסם. אבל זה לא קורה הרבה".

אתם מגדלים בבית כוכבת רשת?

"היא סוג של כוכבת. לפעמים אני יושב מהצד ומחייך, כי אני רואה מה נהיה ממנה. באירועים משפחתיים ניגשים אליה המון ילדים וילדות, אפילו בני 14 מזהים אותה מהאינסטגרם ורוצים לעשות איתה סלפי. היא קצת נבוכה, אבל בתוכה יש חיוך קטן כזה, והיא מצטלמת איתם".

onlyyaniv@gmail.comטעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר